donderdag 2 mei 2019

Week 18 bij 52 WTC met een reminder.


Week 18 van de kerstkaartjes van 52 WTC. 
Ik heb nog een reminder van de uitdaging voor jullie.
Deze keer gekozen door Merit en Annemarie en zij hadden een sketch.


Ik heb de sketch weer gemaakt op een vierkante kaart.Dat vind ik toch het prettigst werken!
Deze keer een blauwe kaart.
Ik heb zulke mooie boeken van de Action met kerstpapier en daar zit ook een blauwe bij.
                    Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar twee helften op met blauw DP. 
Over het midden een blauw geruit lint.


Het plaatje is een ijskoud plaatje met veel sneeuw en ijs.


En de labeltjes in de hoek heb ik gemaakt van twee hulstblaadjes. Weer eens wat anders toch?
Het is een heel fris en ijskoud kaartje geworden vind ik!
Aan de binnenkant heb ik weer de andere helften geplakt van de voorkant, wel zo leuk!
Ik ben benieuwd naar jullie resultaten.

We zijn onderweg met de caravan een reis door Frankrijk en zitten nu waarschijnlijk nog in Normandië en trekken deze week door naar Bretagne.
Op mijn Facebook kunnen jullie af en toe wat foto's zien waar we zoal zijn.
Voor nu wens ik iedereen veel succes en bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.

18 opmerkingen:

  1. Toffe blauwe kerstkaart, mooi plaatje, al ben ik blij dat het niet zo koud meer is, al zou het gerust 10° warmer mogen...
    Zag dat jullie ondertussen Carnac al bezocht hebben, zalig mooi daar in Bretagne!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blauwe kerstkaart en veel plezier nog in Frankrijk.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk en geslaagd kaartje is het geworden
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi winters tafereeltje! Geniet van het mooie Bretagne.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie winterse kaart, met al dat blauw, Marijke! En veel plezier in Frankrijk, hopelijk is het daar minder koud dan hier.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie rustige kerstkaart in ijzige kleurtjes Marijke.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk geworden in deze blauwtinten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart Marijke, leuk het lint diagonaal verwerkt. Heerlijk, met de caravan op pad, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart Marijke, prachtige blauwtinten en een mooi tafereel ! Geniet nog van je reis ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in deze blauwe kleurtjes, leuk met het lintje
    Fijne vakantie samen , genietse lekker met de caravan !!
    Bon Voyage ..... groetjes Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart in deze blauwtinten!
    Fijne vakantie.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, ook zo'n mooie blauwe kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige, winterse kaart, een mooi plaatje. Geniet van jullie verdere reis.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi !
    Mooie tinten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, winterse kaart Marijke, leuk die ijsblauwe kleuren, ik volg je ook op FB hoor,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi, inderdaad een "koude" kaart.

    Hele mooie fijne reis, ik hoor vaak dat het daar prachtig is

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Marijke in deze blauwe kleur!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen