zondag 28 april 2019

55 jaar getrouwd!


Een kaartje voor vrienden die 55 jaar getrouwd zijn. Een heel lange tijd hé? Ik heb een kaartje gemaakt en aan de binnenkant een mooi gedicht.


Het is een iets grotere kaart geworden 16x16.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een DP met beige en rood,
daarop een beige papier die ik door de embossing heb gehaald.
Het plaatje van een stelletje op de schommel!


Ik weet niet meer van wie deze digi is maar ik vond hem wel leuk voor deze gelegenheid.
Hij is ingekleurd met de copics.



Nog wat versiersels aan de bovenkant.


En nog een zelfde DP aan de binnenkant.
Het gedicht staat aan de andere kant.
Het was een mooi feest en ze konden de kaart wel waarderen.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Laat gerust een berichtje achter!
Voor nu bedank ik jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.



9 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Marijke, heel mooi versierd en zo leuk, dat stel op de schommel ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fleurige kaart voor een 55-jarig huwelijk. Zo lang al bij elkaar, geweldig is dat toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem erg leuk! En die embossing eronder vind ik ook ene mooi idee. Zeker, 55 jaar verdient zeker een kaart. Eigenlijk elk jaar wel, maar zeker boven de 50...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chique kaart met het embossing en de digi is echt grappig, het ziet er super uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is super leuk geworden.
    Het verliefde koppeltje zorgt voor de vrolijke noot.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor deze gelegenheid. Het plaatje zorgde bij het bruidspaar vast voor een glimlach.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuke kaart!..leuke digi heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een lange tijd die zeker zo'n mooie kaart verdiend. Leuke digi en mooi opgebouwd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk en lief.
    Dat lieve zit hem in de afbeelding, die ziet er zo schattig uit.
    Wat kleur jij mooi zeg!
    Ik heb veel embossing folder, maar gebruik ze bijna nooit..... nu ik jou kaart zo zie denk ik "toch weer eens doen, niet vergeten", dat maakt het net even leuker vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen