maandag 1 april 2019

UITSLAG VAN DE CANDY!!!!




Vandaag zoals belooft de uitslag van de candy!



Eer waren 23 mensen die zich aangemeld hadden en daar heb ik de volgende namen uit getrokken:


Wies voor pakket 1


Suzan voor pakker 2


En Claudia had een voorkeur voor pakket 3.


Dus Wies, Suzan en Claudia van harte gefeliciteerd en als jullie even jullie adres naar mijn mailadres willen sturen zal ik de pakjes zo snel mogelijk op de post doen.
Mijn email adres is: marijke.zegers@upcmail.nl
Allemaal van harte en ik hoop dat jullie er blij mee zijn.
Groetjes Marijke.







10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, veel plezier met jullie prijs!
    Marijke bedankt!
    Fijne vakantie.
    Vind de foto Super leuk😃.
    Lieve groetjes Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marijke! Ik denk dat je mijn adres wel hebt?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte dames! En wat een leuke foto heb je gebruikt Marijke, haha! 16 April ligt mijn verjaardagskaartje voor jou in de brievenbus! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een grappige foto ! En een dikke proficiat maan de winnende dames ! Jouw kaartje is al onderweg ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk dat ik één van de winnaars van je candy ben geworden. Claudia en Suzan ook gefeliciteerd.
    Ik heb je een berichtje gestuurd Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor de winnaars. Marijke, bedankt voor deze leuke candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. winnaars gefeliciteerd en marijke bedankt voor de leuke candy
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames.
    Marijke, ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen