donderdag 4 april 2019

Week 14 bij 52 WTC met een reminder.


Week 14 bij 52 WTC .
Deze week hebben we nog een reminder van de uitdaging van Colien. Zij wil graag veel cadeautjes of cadeaupapier zien op je kaart.
Deze week heb ik iets heel anders dan vorige week.  Wel DP met cadeautjes erop. Had ik in twee kleuren dus twee helften tegen elkaar geplakt.


In het midden over de helften heen een gouden tape. Daar boven op een krans met gouden takjes en een gouden strik.

  

Nog een tekst op de krans.
En onderaan nog een paar gouden cadeautjes.



De andere helften heb ik aan de binnenkant geplakt.
Ik vind het een goed geslaagde kaart met deze uitdaging.

Ik ben benieuwd wie er allemaal mee gaan doen! Veel succes allemaal en kijk voor meer inspiratie bij de andere dames van 52 WTC
Bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.


Deze kaart doet mee met The Holy and Ivy Christmas met Anything goes

27 opmerkingen:

  1. Sjieke kaart Marijke! Leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Marijke. Erg mooi samengesteld. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellige kerstkaart Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een prachtige kaart, heel mooi papier en leuk met die kersttakken en kadootjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ww tt een ontzettende leuke, vrolijke kaart.
    Mooi, die gouden details.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart met dat goud! Ik zie dat jouw foto ook weg is. Mijn foto was ook ineens verdwenen van mijn blog. Ik begrijp er niks van maar ik heb er maar een nieuwe op gezet. Heel vreemd allemaal.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Marijke! Leuk gedaan met de twee helften.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk die 2 helften papier op en voorkant en natuurlijk ook de binnenkant, mooie krans en cadeautjes, weer toppie,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kerstkaart, leuk met al dat mooie goud..schitterend papier, alles klopt.
    liefs Annemarie en Merit

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en leuke kleurencombi gekozen
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volop cadeautjes op jouw leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje Marijke! En nog super bedankt voor je leuke cadeautje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, leuk die twee helften dp bij elkaar en de gouden accenten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Marijke !
    Mooi DP !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met krans en cadeautjes.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi is je kerstkaartje Marijke leuk gedaan met die 2 designpapiertjes en mooie accentjes erop ook
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit papier heb ik ook nog in mijn handen gehad. Leuk dat je het allebei gebruikt hebt. Mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel geslaagde pakjeskaarten met dit mooie papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a very elegant card. That tape across the middle really shines, too, doesn't it? Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge. :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kerstkaart, Marijke.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
    Claudia


    Bedankt voor de leuke candy. Ik heb die gisteren mogen ontvangen :)
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuke kaart, mooi al die cadeautjes op het papier! En slim om de 'restjes' aan de binnenkant te verwerken.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A lovely Christmas card! I love the sparkle and shine! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen