zondag 21 april 2019

Dikke knuffel!


Ik laat jullie vandaag een vrolijk kaartje zien die ik gemaakt heb voor mijn buurvrouwtje.
Ze is een stuk jonger als ik maar voelt een beetje als een dochter voor me!
Dus een dikke knuffel met haar verjaardag!



Het is een ticketstans geworden.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een lichtgroen  papier en daar weer een DP van Joy op.
Daar staan zulke mooie voorbeelden op dat je eigenlijk niets meer er bovenop wil doen.


Dus eigenlijk verder niet zo veel erop gedaan alleen een tekst.


En wat bloemen gemaakt in felroze met nog wat kleine stansjes eronder als versiersels.


Aan de binnenflap nog een plaatje van Studio Light en nog een zelfgemaakte bloem.


Aan de voorkant nog de tekst.
Hij is in goede aarde ontvangen en ze vond hem prachtig.

Wel dit is wel weer voor vandaag. Ik wens jullie een fijne Paaszondag toe. 
Wij gaan vandaag op vakantie met de caravan. Weer een prachtige rondreis maken.
Jullie kunnen me volgen op mijn facebook account.
Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.




9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor je buurvrouw! Fijne vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie, fleurige kaart voor je buurvrouwtje.
    Vrolijk Paasfeest en een fijne vakantie.
    Ik volg je op Facebook en bewonder daar wel je mooie foto's.
    Een nadeel, ik krijg dan ook altijd zin om op vakantie te gaan en dat kan helaas nog niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de buurvrouw, leuk met de bloemen. Fijne vakantie, ik zie het op FB wel voorbij komen, ik neem aan dat de MRI scan goed was?
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, mooi met dat felle kleurtjes. Een heel fijne vakantie gewenst. Hier voelt het toch ook als vakantie met dat mooie weer en een lang weekend. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie fleurige kaart heb je voor je buurvrouw gemaakt Marijke. Lekker die felle kleurtjes.
    Geniet ven je rondreis, ik geniet hier in de tuin ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige fleurige kaart Marijke!
    Geniet van jullie vakantie! Benieuwd waar jullie allemaal zullen doorreizen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely and a sweet card. Its a super design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een prachtige kaart, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!!
    Als je mooi dp gebruikt heeft de kaart niet veel extra's nodig, dat maakt het dan al gauw TE veel.
    Jij hebt de juiste balans gevonden vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen