zondag 7 april 2019

A Magical day!


Vandaag een kaartje met de zachte voorjaarskleurtjes. Komt goed uit met het weer van vandaag.

Het is een kaartje met een digi met een Bestie die ik al een hele tijd heb. Het Chinese meisje.
Ik heb haar gekleurd met de copics.

Erachter allemaal papiertjes me zachte kleurtjes.


De mooie bloemetjes met in het midden een pareltje.


Een mooie tekst.

En in de andere hoek nog een klein maskertje die ik ooit eens bij de Action heb gekocht!

Een heerlijk voorjaarskaartje vind ik het geworden. 
Vandaag gaan we naar mijn kleinzoon die alweer 12 jaar wordt. Na de vakantie alweer naar de middelbare school. Wat gaat dat hard!! Een grote knul geworden die al een kop boven mij uit steekt!
Hopelijk wordt het hier in het westen ook heerlijk zonnig! We hebben nu nog maar een waterig zonnetje!
Ik wens iedereen een fijne dag en bedankt voor je bezoekje,
groetjes Marijke.

Deze kaart doet nog mee met de uitdaging van : My Besties Dutch Girls met  alles mag!

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi en die bloemen passen perfect bij dit plaatje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en lief kaartje in deze mooie, zachte kleuren. Je hebt het afdrukje mooi ingekleurd, leuk het masker erbij,
    Ansx
    Wij hadden echt zomers weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een allerliefst kaartje Marijke. Mooi die zachte tintjes en je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd. De mooie bloemen passen perfect bij het "oosterse sfeertje" vind ik. Nog gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, zo mooie zachte kleuren en super versierd met die bloemen ! Proficiat met je kleinzoon ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie, toffe kaart.
    Leuk stempeltje en prachtige afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. De kleuren heb je super mooi bij elkaar gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart , mooi van kleuren en stempel.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Marijke,de zachte tinten maken hem helemaal af.Ook altijd leuk een tekst erbij en de bloemen zijn ook geweldig.Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girls DT en tot een volgende keer.YvonneXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    gclubwin168

    BeantwoordenVerwijderen