vrijdag 12 april 2019

Beterschap!


Vandaag ook de kaart voor de uitdaging van de Egel!
Zij vroegen een sunburst kaart!  vond ik wel moeilijk maar toch geprobeerd. Erg leuk om te doen en zeker voor herhaling vatbaar!


Het is een kaart geworden met veel blauw. 
De kaart is voor een dame die al 90 is en in een revalidatiecentrum zit.


Bovenaan nog een plaatje van een blauwe bloem en daaronder een blauw glitter karton.


En onderaan de cirkel met de tekst.
Valt verder weinig over te vertellen.


Deze kaart doet dus mee met de uitdaging van De Egel!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, zo voor een eerste keer vond ik hem wel geslaagd!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes 
Marijke.



13 opmerkingen:

  1. leuk al die repeltjes, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg geslaagd voor een eerste poging. Ik ga het dit weekend ook proberen. Ik ben benieuwd.
    Je hebt mooie kleuren papier bij elkaar gezocht.
    groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Marijke.
    Leuke scrappapiertjes uitgekozen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie sunburstkaart met die mooie papiertjes!
    Groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Marijke, leuk met het vrolijke papier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is erg goed gelukt Marijke,mooie kleuren ook!
    Je kerstkaart van gisteren is ook super met die leuke sneeuwpop!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super goed gelukt vind ik.
    Ik wil dit weekend eens proberen om een kaart te maken met deze techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is leuk geworden Marijke. mooie papiertjes heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat je de uitdaging bent aangegaan! Hij is heel leuk geworden en zeker voor en beterschapskaartje heel mooi! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje en frisse kleuren ,dit kaartje zal haar veel goed doen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Marijke, goed gelukt met deze techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, goed gelukt! Ik vond het ook niet gemakkelijk :-) ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie sunburst kaart. Mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen