maandag 24 mei 2021

Bee Happy!


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die speciaal gemaakt heb voor de uitdaging bij 4 Seasons Challenge blog.
Zij willen bijtjes zien op je kaart. Deze digi vind ik altijd zo leuk en je kunt je helemaal uitleven met het kleuren. 
Ik heb hem al diverse keren gemaakt en nu dan in het geel met bruin.
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een heel donkerbruin dp. Daarop een geel dp met allemaal zonnetjes.
Een geruit papier daar weer boven op en dan het plaatje.


Het is een digi van Mo Manning en ik heb hem gekleurd met potloden en copics. 
Dat gaat goed samen.
De vleugels heb ik nog bewerkt met stickels.


Boven in de hoek nog een klein bijtje die zich naar beneden stort op de bloem of de grote bij, dat weet ik niet!


Nog een tekst erbij en de kaart is af.


Hieronder nog een keertje de andere bijtjes gewoon om even te laten zien!



Wat een "scheetjes" he? 

Vandaag een vrij strakke kaart merk ik vergeleken met de andere kaarten.
Ik vind hem leuk en hij zal zeker een leuke bestemming gaan krijgen.
Leuk dat jullie langskomen en commentaar geven iedere keer. Ik lees dat met plezier! 
Bedankt daarvoor!
Ik wens jullie een fijne 2e Pinksterdag en groet iedereen,
Marijke.


Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

4 Seasons met  bijtjes of smileys



 



13 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartje met de vrolijke kleurtjes en schattige bijtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, van deze kaart krijgen we vanzelf het voorjaar in ons hoofd.
    De kleuren, het schattige bijtje en dan de tekst Bee Happy....... in vrolijk van te worden🥰.
    Je hebt gelijk, voor jouw doen is deze kaart vrij strak, maar ik vind het mooi en helemaal af, niks meer aan doen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een prachtig kaartje Marijke. De afdrukjes van Momanning zijn vaak heerlijk eigenwijs ik ben fan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de digi van het bijtje.
    Prachtige kleurtjes heb je voor de kaart gebruikt.De groene vindt ik prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig kaartje leuke digi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartje. En die digi is helemaal geweldig. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk gemaakt ! mooie kaartjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die digi is zoooo lief! prachtig kaartje Marijke!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig afdrukje. Je kaartjes zijn superleuk geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig bijtje op je mooie kaart, ook je 2 andere kaartjes zien er top uit
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje, wat een schatje!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart voor de BEE-Happy challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen