zaterdag 1 mei 2021

Een verjaardagskaart!

 

Vandaag een verjaardagskaartje!
 Ik had een heel mooi boekje van First Edition Paper ook gekregen van mijn vriendin.  Het is al een  heel oud boekje maar zulke mooie papiertjes die mooi bij elkaar passen dat het dan niet uitmaakt of het oud is!


Ik ben begonnen met een mosgroen cardstock en daarop diverse papiertjes. De strook onder het plaatje is een restje van het onderste papier.
Verder het plaatje en daarnaast een gouden papiertje. Ook al zo'n oudje. Heb ik weer opnieuw gevonden en vind het prachtig. Het is niet te veel goudkleur maar een beetje brons met een structuur erin. Het was een pakje met diverse maatjes papier, heb nu alleen nog deze maatjes.


Het plaatje van de vlinder, dat past zo mooi bij deze kleuren.


En onderaan nog een vlindertje gestansd met zo'n oude handpons. Ik ben goed bezig geweest met allerlei oude dingen als ik dit zo teruglees. haha!
Ik vind de kleuren wel een beetje voor een man, ze zijn wat donker.
Maar goed dat geeft niet die moeten we ook hebben he?
Wel dit is het weer, ik bedank jullie voor je bezoekje en wens jullie een fijne dag toe.
Groetjes Marijke.



7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wat een leuke vlinder zo zie je maar weer oud is nog altijd mooi, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verjaardagskaart met dit mooie papier. Vlinders zijn altijd een leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke felicitatie-kaart heb je gemaakt met je oudere spulletjes Marijke. Altijd leuk om alles te blijven gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi geworden. Altijd leuk weer je oude spullen te ontdekken.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook fan van First Edition papier, het blijft mooi.Je hebt een keileuke kaart gemaakt met een leuk plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om met "oude" spullen zijn mooie kaart te maken.
    Ik vind de kleuren juist erg mooi samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, een prachtige kaart, geeft niet dat het oud is, alles past prima bij elkaar ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen