donderdag 20 mei 2021

Week 20 bij 52 WTC

 



Week 20 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.   

Vandaag een gezellig kaartje met de notenkrakers. 
Hij was per ongeluk al een keertje op het blog van 52 WTC gekomen maar hier dan op mijn blog en een beetje uitleg erover!
 Ik heb de plaatjes van pinterest, ik vind deze mannetjes zo leuk?
Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een rood ruitje. Onder het groene ruitje heb ik nog een groen dp geplakt net als bij het groen van het boompjespapier. 
Bovenaan nog een paar glittersteentjes.


De twee notenkrakers heb ik gekleurd met de copics en uitgeknipt met een wit randje!





En onderaan nog een auto met een kerstboom.


Ik vind het een leuke kaart geworden. Ik vind dat ruitjespapier zo heerlijk "kerstig" aandoen! 
Het is jammer dat er altijd maar een paar papiertjes in een boekje zitten!
Doen jullie mee vandaag met de kerstkaartjes?

Vandaag laten Suzan en Bep een voorbeeld zien op de site van 52WTC. 
Ik kom vandaag nog bij jullie langs, dus ik zeg tot kijk en bedankt voor jullie bezoekje, 
groetjes Marijke.






15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke geruite papier, de notenkrakers zijn ook leuk in combinatie met de andere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een echte kerstkaart geworden met dit papier en de leuk ingekleurde notenkrakers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kerstkaart Marijke.
    Echte kerst kleuren . Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt en idd is dit mooi papier in mooie warme kleuren!
    De notenkrakers doen het super op je kaart…erg leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat blijven de notenkrakers tot leuk voor op een kerstkaart, net zoals de auto met boom bovenop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met het ruitjespapier en de notenkrakers komen er ook mooi bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kerstkaart met het ruitjespapier en de leuke notenkrakers, ik hou ook wel van écht kerstpapier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke kerstkaart met dat vrolijk geruite papier en die mooi ingekleurde notenkrakers Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje, mooie combi van kerstkleurtjes en materialen!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je kerstkaartje voor vandaag mMrijke...mooi designpapier ervoor gebruikt en die notekrakers zijn ook onwijs leuk erop
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof kaartje met de notenkrakers, Marijke. En ruitjes zijn inderdaad altijd lekker kerstig voor mijn gevoel. Zeker in rood en groen!
    Gisteren had ik een werkdag van 12 uur, daarna was ik te moe om nog een blogronde te doen.
    Maar vandaag is je kaartje nog net zo mooi!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toffe kaart met die reuze notenkrakerpoppen!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart in de traditionele kleuren en die notenkrakers zijn super leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie rood en groene kerstkaart Marijke en leuk met
    de mannentjes erop en de auto met kerstboom!!
    Fîjn Pinksterweekend groetjes v EpieDT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart met de tinnen mannetjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen