donderdag 13 mei 2021

Week 19 bij 52 WTC

 


Week 19 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 
We hebben de uitslag van de uitdaging van vorige week met de kaartjes met meer dan 1 vouw.
Wat een mooie kaarten hebben allemaal gemaakt zeg!
 Het was moeilijk kiezen, maar er is een top drie uitgekomen.
 Kijk voor de juiste info even op de site van 52 WTC.

Dames allemaal gefeliciteerd en jullie mogen allemaal een keertje gastdesigner zijn bij 52 WTC.

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt naar een sketch van Cheerful Sketches
Het is een grijs met rood kaartje geworden.


Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een grijs met zilver papier. Daarna de papiertjes gedaan zoals op de sketch.
Ik ben in het grijs gebleven met een beetje rood. 
Het plaatje heb ik gekleurd met de copics en heb het ook grijs gemaakt met hier en daar een beetje rood!
Op de plaatsen van de sneeuw heb ik een beetje glitterlijm gedaan zodat het mooi glimt.


En verder nog een tekst in de hoek en bovenaan een glitterrandje van hologrampapier. Dat is het eigenlijk wel. Voor mijn doen vrij weinig erbij gedaan maar het papier is in het echt wel erg mooi en glanst mooi dus dat komt nu mooi uit!
Doen jullie vandaag nog weer mee? 
Het is wel Hemelvaartsdag en misschien wordt het wel lekker weer dus gaan jullie heerlijk andere dingen doen?
Ik weet het nog niet, wacht even het weer af!
Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en een fijne dag vandaag.
Groetjes Marijke.


Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen!

Cheerful Sketches met een sketch

Colour Crazy met alles mag




11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de zilver kleuren en beetje rood mooie combinatie wat een schattige stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart in het zilver samen met de rode accenten! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kerstkaartje, Marijke! En het was zeker moeilijk kiezen met al die mooie vouwkaartjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk weer , fijne Hemelvaart Marijke !!
    Liefs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met dat lieve meisje!
    Dat meisje doet me denken aan die tekenfilmpjes die mijn kinderen vroeger keken van Pokemon enzo!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige digi heb je gebruikt op deze mooie kerstkaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Marijke!
    Dankjewel dat ik in de top drie sta!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke digi! mooi kaartje, leuk dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kerstkaartje, leuke digi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie en zachte kerstkaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke digi, die je mooi gekleurd hebt, Marijke. Gaaf kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen