zaterdag 15 oktober 2022

Birthday Girl!



We hebben onze lange vakantie weer achter de rug. En wat een avontuur met die benzine tekorten in Frankrijk. Dat was wel een dingetje, maar gelukkig hebben we wel kunnen tanken langs de tolweg nadat we heel veel benzinestations moesten overslaan.
We zijn weer thuis en druk met de caravan weer schoon en leeg te krijgen, zodat hij weer maandag naar de opslag kan.
Maar nu eerst even een kaartje tussendoor.
Ik heb een kaartje gemaakt voor mijn schoondochter die is in oktober jarig. 
Het is een modern kaartje geworden vind ik!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een roze streepje.
ik heb er een cirkel uitgestanst en daar een zwart met roze papier achter gedaan. Net als de strook zwart met roze is het allemaal uit hetzelfde boek, dus past mooi bij elkaar.


Nog een cirkel uitgestansd en daar en overdwars streepje in gedaan en de tekst die ik nog met embossingpoeder heb bewerkt.
De cirkel met het plaatje waar een ster achter zit in zwart met roze.
Het plaatje is van Daan.


Aan de binnenkant ook nog een tekst en een zwart met roze stukje dp.



Ik vind het een leuk kaartje geworden, wat jullie?
En ik hoop dat mijn schoondochter dat ook vind. 
Maar ze waardeert wel een eigen gemaakt kaartje en dat vind ik dan weer fijn! haha!

Wel ik wens jullie een gezellig weekeinde, volgende week een drukke week voor de boeg en woensdag gaat onze Lucky onder het mes. Dan wordt ze gesteriliseerd. Heel spannend!
Ik zie jullie weer terug op donderdag met een kerstkaartje, tot dan!
Groetjes  en bedankt voor jullie bezoekje,
Marijke.





 

8 opmerkingen:

  1. Zeer geslaagde kaart !
    Zal zeker in de smaak vallen.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn weer goed en wel terug thuis geraakt.
    In de zuiderse zon gezonde buitenlucht veel vitamientjes en weerstand opgedaan. Je kan er weer tegen.
    Ik heb van je mooie foto's genoten. Daar zaten vele pareltjes tussen.
    Ook laat je hier alweer een mooie kaart zien.
    Die gaat je schoondochter zeker weten ook wel heel mooi vinden.
    Knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je voor haar gemaakt
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een toffe kaart voor je schoondochter Marijke , proficiat !!
    Sterkte met de operatie van jullie lieve hond Lucky XX
    Fijn weekend en groetjess Epie .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een keileuke kaart heb je gemaakt voor je schoondochter en wat een gedoe daar in Frankrijk, gelukkig toch veilig thuis gekomen,
    Sterkte met de operatie van Lucky, onze Dexter is ook bijna aan de beurt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een prachtige kaart.
    Gorgous card
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, ik heb nog aan jullie gedacht, hoopte dat jullie al thuis waren, maar dat was dus niet zo.
    Poeh, spannend hoor. Gelukkig is het gelukt.
    Leuke kaart, vind dit zo'n mooie combinatie, zwart met zacht roze.
    Leuk en handig om zo'n boek je gebruiken, Alles past altijd zo mooi.
    Veel succes voor Lucky, gaat helemaal goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de roze kleurtjes en leuke plaatje en details
    fijn dat het allemaal goed is gegaan onderweg en je veilig thuis bent gekomen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen