zaterdag 1 oktober 2022

Take time to hear the ocean!





Vandaag nog een kaartje met de moeilijke stans van Ida!
Ik heb een kleiner stansje genomen en deze dit keer uitgestanst op een slimlinekaart.
Ik ben begonnen met een beige cardstock en daarop een donkergrijs papier en een licht grijs papier.
Daar heb ik drie gaten in gestansd waar de randjes al in zaten.


Het is een zeekaartje met allemaal vuurtorens.
Verder wat zeemeeuwen, die horen er wel bij vind ik!
De bloem in het midden hoort ook bij deze stansen.


De tekst is een stempel en de meeuwen zijn nog wat ingekleurd met de copics.


Aan de binnenkant ook nog een paar stroken van het papier, want dit was een kaart waar een paar gaten al voorgedrukt in zaten dus die moesten wel blijven zitten.
Ik hou wel van zeekaartjes, het geeft altijd een fijn sfeertje vind ik.
Wel dit is het weer, ik wens jullie een fijn weekeinde.

Wij zitten nog heerlijk ergens in Frankrijk hopelijk te genieten van het mooie weer!
Jullie kunnen ons volgen op mijn facebooksite als je dat leuk vind!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.







 

4 opmerkingen:

  1. wat een mooie slimline met de mooie strand plaatjes en dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie maritieme kaart heb je gemaakt Marijke en het is inderdaad heel sfeervol.
    Op Facebook zit ik niet, dus ik kan je helaas niet volgen. Blijf vooral nog even genieten!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als jullie nog steeds op vakantie zijn zit jij natuurijk nog helemaal in de sfeer van zon, zee en strand, daar past dit kaartje dan héél mooi bij.
    Leuk om een voorgestanst basis maakte te gebruiken, weet eens anders denken.
    Fijne vakantie nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat je nog in de zomerse sfeer zit. Mooi kaartje in het zeethema. En geniet nog lekker van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen