woensdag 26 oktober 2022

KKT met de kleuren oranje en nachtblauw

 


Vandaag de laatste woensdag van de maand november dus een KKT bij Martina.
Ik ben nog nooit zo laat geweest om mijn kaart te posten maar ik ben nog helemaal in de war wat tijd betreft en aangezien ik de kaart pas heb gemaakt dacht ik dat ik meer tijd had, maar dus niet.
Maar hier is mijn KKT kaartje dan.
Ik heb een oranje/bruine cardstock en daarop een donkerblauw papier die ik gedeeltelijk door de embossing heb gehaald.



Verder had ik bij de A. een paar stansjes gekocht waar deze er eentje van is. 
Twee kaboutertjes die ik in het oranje heb gehouden.


Het vrouwtje nog een lampje voor in het donker en het mannetje een bloemetje voor de buurvrouw waar deze kaart voor was. 
Zij heeft zo goed gezorgd voor onze plantjes en de tuin in de periode dat we weg waren dus dat mag wel een bos bloemen met een kaartje!


Verder onderaan nog een paar paddenstoelen speciaal voor deze tijd van het jaar.
Het is geen hoogvlieger maar ik wilde deze stansjes eens uit proberen want ik ben eigenlijk niet zo van dat gepriegel maar ik vind ze altijd zo leuk bij een ander!!
Wel dit is het weer, kijk  ook bij alle deelnemers bij Martina want er zijn er best wel veel!
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.


15 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even een nieuwe reactie: Leuk kaartje Marijke, goed idee om de gnomes oranje te maken, bij de paddestoelen. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, ze zijn enig de gnome's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supertoffe kaart, Marijke. Leuke gnoompjes in het oranje en ook de paddenstoelen doen het goed!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marijke, wat een mooie kaart en zeker voor deze tijd van het jaar. Zoveel mooie accentjes heb je aangebracht.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de leuke gnomes en het paddestoelen randje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en gezellig kaartje. Wat een idee om de embossing gedeeltelijk te doen, geeft een leuk effect. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze Gnomes stansjes kocht ik ook, maar ik heb ze nog niet gebruikt.
    Wat zijn ze leuk, je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    De paddenstoelen passen mooi bij de tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is superleuk Marijke! Ben je nog aan het acclimatiseren na je vakantie??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een LEUK kaartje met die MOOIE gnomes en dat allemaal in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een vrolijk en gezellig kaartje, leuk idee voor je buurvrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Marijke,
    Deze gaat door de buurvrouw best graag ontvangen zijn. Fijn dat je haar bedankt met bloemen en een mooie kaart!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kkt-kaart met die gnomes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen