zondag 30 oktober 2022

Van Harte!

 


Ik ben van het weekeind lekker aan de knutsel geweest en heb een paar mannenkaartjes gemaakt.
Deze kaart is er eentje van. Deze is voor de kleinzoon die we jaren (lees bijna zijn hele leven al)  niet hebben gezien en nu sinds een jaartje wel dus sturen we hem ook een kaartje.
Hij wordt 17 en dat vind ik een lastige leeftijd.

Ik heb er een vrij donkere kaart van gemaakt met veel zwart maar in het echt vind ik hem heel mooi geworden.
Ik ben begonnen met een zwarte cardstock en daarop diverse streepjes papier met een glittertje.



De stansen op de achtergrond van de boompjes zijn van Marianne en deze heb ik 3 keer uitgestanst.


De motorcrossers zijn in het zwart en oranje glanskarton. De bovenste heb ik verhoogd opgeplakt.


Aan de binnenkant nog een tekst uit het boek van het papier en een stukje papier wat ik nog over had van de voorkant.
De tekst heb ik ook twee keer gestansd en zwart als ondergrond gehouden.
Ik vind het een gave kaart geworden voor een puber van 17 jaar, wat jullie?
Voor zijn vader heb ik een soort gelijke kaart maar dan weer heel andere kleuren, die zien jullie later.
Ze zijn allebei in januari jarig, dus ik bewaar ze nog even.
Wel dit is het voor vandaag, ik wens jullie een fijne dag. 
Geniet van het heerlijke weer vandaag want volgende week ik het zo'n beetje afgelopen.
Bedankt voor jullie bezoekje en laat even weten wat jullie ervan vinden.
Groetjes Marijke.





7 opmerkingen:

  1. Stoere kaart Marijke !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stoere kaart voor je kleinzoon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gave kaart Marijke, zeker geschikt voor een knul van 17.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je gelukt om een heel stoere kaart voor je kleinzoon te maken! Hij zal vast in de smaak vallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele gave tienerkaart heb je gemaakt Marijke, met deze motorcrossers! 17 Jaar is inderdaad een lastige (jongens) leeftijd, maar het is je goed gelukt om er iets moois voor te maken!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaart heb je gemaakt voor je kleinzoon, ik vind de kleuren echt geweldig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje voor je kleinzoon met de stoere motors
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen