zondag 12 maart 2023

Van Harte!



Ik laat op de valreep van dit weekeinde nog even een kaartje zien die ik gemaakt heb.
Ik ben heel druk bezig geweest en heb een paar mooie kaartjes gemaakt, allemaal met bloemen en zomerse tafereeltjes!
Had ik gewoon zin in. Ik ben dat grijze weer een beetje zat!
Nu dan een kaartje met een mooie bos bloemen.

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een groen en een gebloemd dp.
Daarop een roze papier met zilveren stipjes en het plaatje.


Deze heb ik gemat op de ronde stans van Marianne en 
nog een extra roze cirkel onder het plaatje gedaan. 
Ook nog een groen lintje eronder.
Ervoor de bloemenmand met allemaal bloemen.
Op de bloemetjes heel kleine pareltjes gedaan als hartje en aan de mand nog een labeltje met een hartje. 



Ik hou wel van dit soort kaarten, dus ik ben tevreden.
Wel dit was het dan ook gelijk. 
Ik wens jullie een fijne avond en hopelijk wordt het weer iets beter 
maar ik geloof volgende week nog niet!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.



 

7 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooie fleurige kaart gemaakt Marijke en van mij mag het snel langere tijd zonnig worden. Gisteren was het heerlijk hier. Wat een leuke bloemenmand is dat, echt zo'n plukmand.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zomers kaartje Marijke, iedereen wacht op voorjaarsweer maar komende week is dat nog ver te zoeken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie zomerse kaart.
    Erg leuk ook die mand met bloemen op de voorgrond.
    Vandaag hier in Hongarije een mooie zonnige dag, maar helaas maar 9 graden dus buiten zitten is er niet bij .
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben het ook zo zat, heb ook zooooooveel zin in het voorjaar.
    Jouw kaart voor mijn verjaardag heb ik op tijd ontvangen hoor, héél erg bedankt.
    Ik ben zo blij met de stapel zelfgemaakte echte post die ik mocht ontvangen uit blogland.
    Ik ga er nog lang van nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marijke…hier word je toch vrolijk van!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verjaardagskaart. Leuk bloemig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart in lentekleuren en wat leuk met het bloemenmandje erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen