donderdag 23 maart 2023

Week 12 bij 52 WTC.

 



Week 12 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een kaart met zo'n leuke sneeuwpop.
 Ik vind dit altijd nog een leuk plaatje dus maar weer eens uitgeprint en gekleurd.
Ik ben begonnen met een grijs glimmend cardstock en daarop een grijs dp uitgestansd.



Het plaatje van Syta en de gezellige sneeuwpop ervoor.


Ik heb hem lekker roze kleding gegeven, dat haalt het grijs van de kaart weer een beetje op!


Bovenaan nog een zelfgemaakte tekst.


Wel dit is mijn kaartje weer. 
Bij 52 WTC laten Bep en Nancy nog een mooi voorbeeldkaartje zien voor wat inspiratie. 
Veel succes allemaal.
 Ik kom zeker even langs vandaag en anders zeker iemand van het team!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.














18 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt met de leuke sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sneeuwpop wat heeft ie een mooie roze muts en sjaal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met leuke sneeuwpop en mooi plaatje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is precies wat ik dacht, dat roze haalt het grijs mooi op.
    Vind ik altijd een mooie combinatie, roze en grijs.
    Het is een leuk kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige kerstkaart Marijke , in mooi roze en grijs
    Fijne dag met groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart, Marijke! Mooi alles gecombineerd en heel mooie kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kerstkaart Marijke. De leuke sneeuwpop in de mooi gekleurde outfit staat er prachtig bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie cozy kerstkaart.
    Plaatje en sneeuwpop passen zo mooi bij elkaar.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart en je sneeuwpop houdt alles onder controle.
    Alles past perfect bij elkaar. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de schattige sneeuwpop Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart met die grappige sneeuwpop.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, heel mooi de roze sneeuwpop zo bij het plaatje en papier. Een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een erg leuk kaartje heb je gemaakt met de sneeuwpop.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die sneeuwpop staat wel heel gevaarlijk dichtbij de vlammetjes ;-)
    Leuke kaart is het Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marijke,
    Wat een leuke kaart werd het. Mooi die roze-grijs combinatie!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk hoe je alles zo mooi gecombineerd hebt Marijke…prachtige kerstkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
    De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

    Succes"

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi kerstkaart, leuk met die schattige sneeuwpop er op verwerkt. Je kerstkaartje hierboven is ook heel mooi!
    Bijna klaar met mijn kerstblogrondje, in het weekend nog te vermoeid, en ik wou me ook wat rustig houden want morgenavond vertrekken we op lang weekend voor Johans 60ste...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen