donderdag 2 maart 2023

Week 9 bij 52 WTC met een reminder.

 




Week 9 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze week nog een reminder van de uitdaging van "Moi". 
Gebruik tapejes of strookjes op je kaart.
Ik heb deze keer strookjes papier gebruikt. 

Ik ben begonnen met een rode cardstock.
De strookjes heb ik weer op een rood glanskarton gemat.
Het zijn allemaal verschillende gouden strookjes en hoe ik er aan kom? 
Gekregen van een vriendin, zij had er zoveel en ik vond ze wel mooi bij elkaar passen.



Het plaatje is een digi die ik gekleurd heb met waterverf en stiften.
Eronder weer een rood papier gedaan voor het effect.
Onderaan nog een sneeuwpopje met schudsteentjes erin.
Heb ik ooit ergens gekocht en ga ze nu toch maar eens opmaken!


Bovenaan nog een grote tekst met "winter is here"! Deze komt uit een boek van de Action.
Aan de binnenkant ook een beetje bling bling met al dat goud.
Het rood van het karton is heel felrood en dat staat heel mooi bij het goud (vind ik hoor)


Ik ben benieuwd wat jullie ervan maken. ik kom zeker kijken bij jullie. 
Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje. 
Groetjes Marijke.








17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wat leuk dat je de binnenkant gelijk mee nam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat een schattige stempel heb je gebruikt mooi in gekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk deze stempel warm , maart roert z'n staart
    Fijne dag en groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig plaatje op je kaart, Marijke, die is goed ingepakt tegen de gure wind! Mooie kaart en leuke uitdaging had je voor ons!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je het plaatje ingekleurd hebt met waterverf Marijke....mooie kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Marijke,
    Ik zag jouw kaart vanmorgen al op het 52-weeks-blog en vond ze meteen erg leuk! Mooie achtergrond-strookjes en leuke afbeelding er op.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt.
    Dit is een hele mooie kerstkaart met stroken geworden.
    Een hele leuke stempel erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg leuke kaart met die mooie gouden strookjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rood met goud is een mooie combinatie en ook je strookjes passen er leuk bij. De digi mooi ingekleurd, hele mooie kerstkaart is het geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig die digi. Mooi kaartje met de goudkleurige strookjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke kaart met die geinige digi, en de mooie stroken achtergrond met het goud maakt het de kaart extra chique.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met dit leuk ingeduffelde mannetje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, echt feestelijk met het goud in de strookjes. Grappig het goed ingepakte mannetje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaaah, lief.
    Volgens mij is het een sneeuwpop, maar dan 1 die het héél koud heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje, grappig plaatje met de gouden strookjes op de achtergrond!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. You have a very interesting and helpful blog. Keep it up! ❤️️

    BeantwoordenVerwijderen