donderdag 23 februari 2023

Week 8 bij 52 WTC met een uitdaging




En dan zijn we alweer bij week 8 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

De laatste donderdag van de maand februari en dan hebben we weer een uitdaging natuurlijk.
Deze keer was het mijn beurt en ik zou graag tapejes of reepjes papier op je kaart zien.

Ik heb een mintgroene cardstock genomen en daar allemaal washitapes op een glanzend groen karton geplakt. Je ziet nog net het randje van het groen.
Een plaatje met lampjes uitgeprint en deze gekleurd met copics en glans stiften.
Daaronder een zilveren hologrampapier als randje.
 

Hieronder duidelijk te zien dat de letters een glans hebben. 
Er voor een zwart hert en een paar kerstboompjes.


Aan de binnenkant ook nog een uitdrukplaatje van een hert en een tekst.


Ik vond het wel weer eens leuk om met de tapejes te werken.
Dit is mijn voorbeeldkaartje voor jullie. 

Doen jullie nog weer mee met de uitdaging of hebben jullie even genoeg van de kerstkaartjes?
Ik ga het zien, ik kom zeker even langs bij jullie. 

Voor nu zeg ik bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.


Hieronder het prijsje wat ik ter beschikking stel.






13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart in mooie kleur.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de strookjes leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en fijne kleuren, deze heb ik vorige week ook gebruikt en je letters komen heel mooi uit.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om een passe-partout met je tapejes te maken, Marijke! Geeft een leuk effect, vooral met dat bling. Mooie kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke challenge bedacht Marijke en zo leuk om alle varianten van ons team te zien. Jouw kerstkaart is erg mooi met die frisse kleuren en zo leuk wat je met die lampjes hebt gedaan. Leuk om het zwart terug te laten komen in dat rendierhoofd met strik. Ook de binnenkant is leuk gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marijke! Vond het een leuk thema...meteen op zoek gegaan naar mijn washi tape, gelukkig gevonden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeldkaart voor jullie challenge, reepjes zijn altijd leuk. Je KKT kaart is geweldig, zo vrolijk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reepjes zijn zó leuk om takjes weg te werken.
    Ik ben zeker van de partij deze maand, want vind het een hele leuke challenge.
    Wat een ontzettende mooie kleur heb jij gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Marijke,
    Leuke kaart werd het met al die tape's er op. Mooie kleurencombo ook!
    Hier komt alles goed hoor! Dankjewel voor jouw bezorgdheid...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg leuke kaart met de reepjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi met het hologram papier. De lichtjesslinger glimpt helemaal op. Net echt. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je koos een leuk thema en je inspiratiekaart is prachtig.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen