woensdag 22 februari 2023

KKT met bordeaux en zachtgeel.

 
De laatste woensdag van de maand februari dus weer een KKT bij Martina.
We hadden de kleur bordeauxrood en de nieuwe kleur daarbij is zachtgeel.
Een mooi combinatie en ik heb gekozen voor een digi van de kippen.
Deze hoort bij de serie die ik een keertje had gewonnen zijn van Becky's.
Ik ben begonnen met een zachtgeel/crème  cardstock en daarop een gestreept bordeaux papier.



De digi heb ik gekleurd met de copics en deze uitgeknipt. eronder een geëmbost papier in het geel.
daar weer een rood papier onder als rand. 
De cirkels in de hoeken ook in deze kleuren gemaakt.



Aan de bovenkant een crèmekleurige rand en de tekst hoorde ook bij de digi's.


Aan de binnenkant nog een stempel van een taart en aan der andere kant nog een rest papiertje van de voorkant.



Nou dit is mijn kaartje voor de kaartenkleurencode. 
Ben je ook benieuwd wat iedereen er zoal van heeft gemaakt, kijk dan bij Martina naar de deelnemers.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



19 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een te gekke en super leuke verjaardagskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf ze leuk vinden, die kippen.
    Het randje bovenaan is leuk, dat maakt het helemaal af.
    Je hoort de kip hier bijna zingen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en de gave kip
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met de leuke kip, ze voelt zich echt jarig.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen eenvoudige kleurtjes om te combineren, maar dit is jou goed gelukt.
    Het is een hele leuke kaart geworden met de grappige kip van Beccy er op.
    Top gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi hi, wat een grappige kip.
    Leuke kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart in de KKT kleuren Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje met die grappige kip erop.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig dat we heersende idee hadden, Marijke. Leuke kaart met de kip !
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha grappige kaart, hier hou ik van
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie/grappige kaart heb je gemaakt voor het KKT. TOP.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappige kaart met die te gekke digi voor het KKT.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een grappig kaartje!
    Mijn kaartje is niet gelinkt bij Martina maar ik heb er wel eentje geplaatst met de gevraagde kleuren vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke digi, daar kijk je naar met een glimlach. leuk gemaakt en met elkaar bij gezocht. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind hem meer dan geslaagd! Heel leuk die tekst ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Marijke,
    Wat een leukerd op jouw kaart!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen