vrijdag 10 februari 2023

Gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs.

 


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor de uitdaging van Carlin's 
Kaartenparadijs.
Ik had in december gewonnen dus ben ik deze maand gastdesigner.
 De uitdaging deze maand is : blauw met groen. 

De site bestaat alweer 5 jaar en daarom hebben ze iedere maand een uitdaging die met hun site te maken heeft.  Nu dus blauw met groen.( de kleuren van het blog)
Ik had ook nog een paar digi's gewonnen van Becky's en daar heb ik deze serie van de kikkers van gekozen.
Past mooi bij de uitdaging.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een donkerblauw dp en groen voor het gras.
En de bloemen nog gestanst samen met het vlindertje.


De kikker gekleurd met de copics en uitgeknipt. Hij komt net boven het gras uit!
De grasplantjes niet helemaal vast geplakt zodat het wat beweegt en de blauwe bloemetjes ertussen gemaakt.


De teksten horen ook bij de serie kikkers. Zo leuk! 
Ik heb er nog een glanskarton achter gemaakt.


Het zijn een aantal kikkers en allemaal verschillend, dus er komen nog meer kaartjes van natuurlijk.
Ik mocht twee series uitkiezen dus ik heb ook nog en kippenserie gekozen. Vind ik ook zo leuk! Ik ben er echt blij mee.

Doe jullie ook allemaal gezellig mee met de uitdaging bij Carlin's Kaartenparadijs?
Ik ben benieuwd. Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.





6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje met deze leuke kikkers. Prachtig gemaakt en zo leuk die teksten erop.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn voor onze challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vrolijke kikker
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart met de vrolijke kikker en de kleuren groen en blauw, leuk dat je GD mocht zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart met deze vrolijke kikker ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je topper en GDschap Marijke
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen