zaterdag 18 februari 2023

Die lach staat je goed!

 


Vandaag nog een kaartje met een leuke kikker!
Bij Carlin's kaarten Paradijs hebben ze de uitdaging blauw en groen dus waag nog maar een gokje en doe met deze kaart ook maar mee!
Het is makkelijk met een kikker groen te hebben op je kaart! haha!
Ik ben begonnen met een groene cardstock en daarop een mooi streepje met diverse kleuren blauw en groen.


Onder het plaatje nog een paar strookjes groen en blauw gedaan.
En het plaatje is weer van Becky's en heb ik gekleurd met de copics.
Als detail heb ik nog een diamantje op zijn tand geplakt voor een "big smile"!


De tekst hoort ook bij de kikkerserie.
Hieronder nog beter de diamant te zien.


Wel dit is het weer. 
Een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.

Het kaartje doet mee met de uitdaging van Carlin's Kaartenparadijs.





8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart met deze enige kikker.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, grappig detail de blingbling op zijn tanden 🙂
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart en wat is de kikker lekker uitbundig. Grappig die bling op zijn big smile, een "verblindende lach" hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart met deze vrolijke kikker.
    Zie haar stralen met haar tandjuweeltje. Zo grappig om dit te zien.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tekst bij deze set heb ik nog niet eerder gezien, wat leuk zeg.
    Dat maakt het plaatje nog leuker.
    Haha, dat diamantje vind ik leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met de vrolijke kikker, leuk dat diamantje op zijn tanden en heel mooi papier gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de blije kikker als ik zulke mooie tanden hand liet ik ze ook graag zien leuk het diamantje op zijn tand
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen