donderdag 16 februari 2023

Week 7 bij 52 WTC.

 



Week 7 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag nog een kaartje met de ronde stans van Marianne.
Ik heb diverse papiertjes gebruikt in het groen, een fijne stans om restjes op te maken.
Bovenin ook een stukje papier met de kerstwens erop.
Ook deze cirkel op een witte cardstock gemat.


Een rendier en een mooie slee erop. Deze zijn van de Action. 
Alles geplakt op een witte cardstock. Daar nog een paar sterretjes in de hoeken.



Dit is mijn kaartje weer voor deze week. 
Ben benieuwd naar jullie kaartje.
Ik kom zeker even langs vandaag.
Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes Marijke.






16 opmerkingen:

  1. Wat toevallig dat ik vandaag ook deze mal heb gebruikt. Maar ze zijn allebei heel verschillend. Het rendier en de slee staan er erg leuk op.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de ronde layout leuk hoe je alles erin hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Marijke. Leuk hoe je de vakjes gevuld hebt en dat lieve hertje is ook top.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met deze mooie kaart kom je ook van je restjes af, en wat een schattig rendiertje staat er in de spotlight.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben er weer.
    Wat een prachtige ronde kerstkaart heb je gemaakt.
    Zo leuk om te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk Marijke, de vakjes zijn gezellig ingevuld.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ronde kaart heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik durf het eigenlijk niet te zeggen...... ik heb deze stans setjes ook gekocht afgelopen Kerst.
    1 Voor mijn moeder en 1 voor mij haha, dan vond ik het minder erg dat ik ze beide kocht.
    Wat een leuke kaart maakte hij ermee.
    Leuk idee om de ronde stans op een vierkante te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk he om die cirkelmal te maken ligt hier even ver weg omdat we echt voor de verkoop moeten maken en daar gaat te veel tijd in zitten.
    Heerlijk gelijk wat restjes papier weggewerkt.
    leuke kerstkaart.
    Groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje met deze ronde stans.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart Marijke met de mooie ronde mal!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Marijke,
    Vrolijke kerstkaart is dit!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een enig kaartje! Die mal ga ik ook weer eens afstoffen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kaartje Marijke, leuk alles gematcht xx

    BeantwoordenVerwijderen