donderdag 16 maart 2023

Week 11 bij 52 WTC.


Week 11 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Deze week een bling bling kaart met een oude digi van Mo Manning.
Ik vind het zo'n lief plaatje dus ik heb er weer eens een paar afgedrukt en eentje gekleurd.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daar een off white dp op.
Zilver hologram en daarop het plaatje.
Om het plaatje nog een rand van sneeuwvlokken.
 

Het plaatje is gekleurd met de copics en ik heb er heel lichtblauwe sneeuwvlokken bij gedaan.



Een mooie sneeuwster met de tekst en een brad in het midden.


En bovenaan nog de tekst winter.
Aan de zijkant nog een lichtblauw kartellintje.


Dit was weer mijn kaartje. Had zin in een glimmend kaartje haha!
Doen jullie weer gezellig mee? 

Bij 52 WTC laten Nancy en Miranda nog een voorbeeldkaartje zien.
Ik zal vandaag wel langs komen bij jullie!
Voor nu zeg ik: veel succes en bedankt voor je bezoekje.
Groetjes Marijke.








11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en schattige stempeltje leuk de bling bling erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke, geslaagde kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kerstkaart Marijke , leuk die stempel xx
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit vind ik zo'n lief afdrukje, het bestaat al een tijdje maar ik blijf het mooi vinden en je hebt haar heel mooi ingekleurd Marijke. Echt een blikvanger op je mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kaartje en je afdrukje is heel mooi ingekleurd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat plaatje ken ik, is inderdaad een leuke, mooi bling bling kaartje is het geworden, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en lief plaatje vandaag op je kerstkaart.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bling bling !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke, wat een leuke kaart met de glinstering. En het afdrukje is ook al zo enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje, Marijke. Leuk met dat bling bling als "lijstje" om je leuke plaatje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De heer Pedro en zijn leningmaatschappij hebben ons bedrijf ongelooflijk geholpen door een kredietlijn te verstrekken voor onze voortdurende groei van de agro-activiteiten. Ik ben zo blij dat mijn bedrijf weer opstaat met de hulp van Pedro, een leningfunctionaris die leningen verstrekt me $ 8.000.000,00 voor zakelijke leningen.
    De heer Pedro en zijn bedrijf geven ook elk leenbedrag aan particulieren of bedrijven die op zoek zijn naar een manier om hun project uit te breiden of uit te voeren met een lage rente van 2% jaarlijks rendement. Neem contact met hen op om uw zakelijke lening, persoonlijke lening, handelslening, starterslening, autolening, woningkrediet te verkrijgen. op peddroloanss@gmail.com

    Succes"

    BeantwoordenVerwijderen