zaterdag 6 januari 2024

Allemaal doosjes!

 



Ik wilde jullie nog een paar doosjes laten zien die ik gemaakt had voor de teamdag van 52 WTC. 
In het totaal had ik er 10 gemaakt maar ik ben vergeten ze allemaal te fotograferen.
Dus hier toch een klein beetje een overzicht van hoe ze eruit zagen.
Het zijn verdikte envelopdoosjes die ik zelf heb gemaakt.
Allemaal met een bewerkte voorkant en allemaal anders. 
Erin nog een kleine verrassing met iets lekkers.




De binnenkant met een kersthanger en een lekker stukje chocola.
Ook deze allemaal verschillend.





Het is alweer een poosje geleden dat ik deze gemaakt had maar wilde ze toch even laten zien!

Bij ons is de kerstboom alweer weg en het huis lekker opgeruimd.
Laat nu het voorjaar maar komen haha!
Maar zo werkt het helaas niet. We zullen nog even moeten wachten.
Ik wens jullie een fijn weekeinde en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.







6 opmerkingen:

  1. wat een mooie doosjes leuke plaatjes en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige doosjes laat je zien, leuk gedaan!
    Hier staat de boom nog, zo gezellig!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie doosjes zijn het Marijke.
    Ik hou de gezelligheid van de voorbije feestdagen toch graag nog wat in huis. Kaartjes blijven zelfs nog tot eind februari.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doosjes heb je gemaakt voor je team genoten! Ik ruim de boom morgen op, de kaarten blijven nog even hangen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vind ik altijd van die leuke kleinigheidjes.
    Leuk om te maken, met ik leuk om weg te geven (en te krijgen)
    Een serie, maar toch allemaal anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn hele mooie envelopdoosjes, leuk om te geven met wat lekkers er in. Onze boom is al een week geleden opgeruimd, ik mis die lichtjes altijd wel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen