donderdag 18 januari 2024

Week 3 bij 52 WTC.

 
Week 3 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een kaartje met een stans die ik tweede hands op de kop heb getikt.
Dacht dat het een leuke stans was maar hij valt tegen wat snijden betreft.
Maar goed, leuk om te doen voor af en toe een keertje toch?

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop de stans met groen dp papier.
De bovenste laag van de boom nog een laagje van grijs dp papier op geplakt.



Een paar gouden slingers en lichtjes erbij.


En aan de zijkant nog een tekst.


Aan de binnenkant kan er een tekst gezet worden.
Wel dit is het weer voor deze week. Kan er verder weinig over vertellen. 
Net als het weer, ook weinig over te zeggen! Voor mij hoeft dit allemaal niet. Ik ben meer van een voorjaarszonnetje en droog! Maar ja wie niet?

 Ben benieuwd naar jullie kaartje.
Ik kom zeker even langs en ik bedank jullie voor je bezoekje.
Groetjes Marijke. 





15 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje soms valt een mal tegen met uitsnijden. Zeker leuk om hem weer te gebruiken. Zelf vind ik de sneeuw heerlijk er is genoeg gevallen in Limburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor met deze kerstboom
    groet Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje, ja soms kan je dat hebben dat een mal achteraf tegen valt.
    geef mij maar net als jij de lente en zomer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie boom op je leuke kaartje! Ik ben ook meer van het zonnetje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pracht boompje heb je gesneden vind het er al moeiklijk uitzien....maar die is toch super goed gelukt!!
    Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart , leuk dit model !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart, Marijke! Dat is zo'n mooie stans!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze stans Marijke, en hem leuk aangekleed. Jammer dat hij jou wat tegen gevallen is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Marijke! Ook nog bedankt voor je mooie verjaardags kaartje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je met deze stans gemaakt. Jammer dat hij wat minder goed snijdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kerstkaart Marijke, leuke stans. Snijdt hij niet goed? Probeer eens een paar keer door aluminiumfolie te snijden, soms helpt dat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het wel een leuke stans, snijdt hij niet goed uit of kun je er niet veel mee. Soms is wat anders maken toch wel leuk, mooie kaart is het geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind hem erg leuk. Wel jammer dat hij niet zo goed snijdt...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Marijke,
    Wat een leuke kerstboomkaaart...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen