donderdag 11 januari 2024

Week 2 bij 52 WTC.

 


Week 2 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag nog een kaartje die ik vorig jaar al had gemaakt.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een stuk zwart karton.
Het is een stuk van het voorblad uit een kerstboek van de action en daar heb ik een gouden hologrampapier achter geplakt.


Het is een slimlinekaart geworden.
De grote gouden letters zeggen al genoeg natuurlijk. Ik heb er nog twee gouden boompjes bij gedaan en dat is het eigenlijk. 
Aan de binnenkant moet nog het een en ander komen  maar dat heb ik nog niet gedaan.
Doen jullie allemaal weer mee met de kerstkaartjes?
Ik ga het zien. Ik kom zeker even langs voor zover dat gaat met mijn pc. 
Ik heb nog steeds problemen met sommige blogs waar ik geen commentaar kan achter laten!
Heel vervelend vind ik dat.
Maar ja, dan maar bij iedereen langs gaan waar ik wel iets kan achterlaten.
Ik wens jullie veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.







11 opmerkingen:

  1. Heel mooi Marijke, leuk met het extra goud erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker blingbling-feestelijk!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het bling bling erop en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart en wat een toepasselijke tekst erbij! Ik kan ook niet bij iedereen een reactie achter laten en ik heb geen idee wat het probleem is! Ik heb ook altijd veel in de spam.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart heeft een heel mooie chique uitstraling met de gouden elementen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart !!!!
    Lekker bling !
    Bij sommigen kan ik ook niet direct reageren.
    Dan zoek ik hun blog op en dan lukt het wel !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, Marijke! Leuk met al die bling!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart met de gouden boompjes erbij, ik heb vaak problemen om via de gsm te reageren op mijn laptop lukt het bijna altijd. De ster stans (Lr0540) is uit 2018, blijft mooi om te gebruiken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie en feestelijke kaart !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige slim-line kerstkaart heb je gemaakt. Mooie combinatie zwart met goud.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie feestelijke kerstkaart Marijke, ik ben gisteren gestopt met reageren omdat ik steeds in spam terecht kwam, ook zo frustrerend .
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen