donderdag 4 januari 2024

Week 1 bij 52 WTC, nog een reminder.


We gaan weer beginnen met week 1 van de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en gezond 2024, maar vooral een heerlijk knutseljaar met veel mooie kaartjes en andere knutselwerkjes!

Voor nu heb ik alweer kaart nummertje één voor jullie.
We hebben nog de uitdaging van Suzan die graag een kerstman of kerstvrouw op je kaartje wil zien.

Ik ben begonnen met een rode cardstock en heb allemaal restjes papier in reepjes gesneden en deze opgeplakt. De kerstman er boven op.



Dit plaatje heb ik gekocht via Facebook en heb er diverse verschillende van.
Ik vind dit wel en vrolijk mannetje zo aan het begin van het jaar. Hij heeft zijn plicht weer gedaan en kan het hele jaar uitrusten denk ik dan maar zo!



Daarboven een tekst gestanst in het goud, dat past mooi bij het rood!
Nog een paar takjes erbij met mooie strikjes erop.


Dit is mijn reminderkaartje voor de uitdaging. 
Ben benieuwd wie er allemaal weer meedoen. 
Ik kom zeker even kijken bij jullie. 

Voor nu zeg ik een fijne dag en succes met de nieuwe reeks van kerstkaartjes.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.



15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke strookjes design papier en de vrolijke kerstman
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke, vrolijke kaart, Marijke! Grappige kerstman, die lekker kan uitrusten nu! En die strookjes, erg tof zo in een punt. Goede manier om van restjes af te komen!
    De beste wensen voor 2024!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met de nostalgische kerstman op die leuke streepjes achtergrond. Nog de beste wensen voor 2024!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een vrolijke Kerstman.
    Leuk, al die strookjes, ik hou ervan om restjes weg te werken.
    Ik heb mijn eerste kaartje voor dit jaar net gelinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super vrolijk , leuk !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt leuk gedaan met de strookjes en de kerstman.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk deze kaart met de strookjes en een vrolijke kerstman.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan, nog de beste wensen en een creatief jaar, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marijke, een heel mooi kaartje en een leuke ideetje om je restjes op te werken.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met de verschillende papierstrookjes en de vrolijke kerstman in het midden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er kerstig uit Marijke, met zigzag randjes en Santa
    Fijne avond en weekend alvast grtjs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart, tof idee zo met die strookjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Marijke. Wat een leuke Santa staat daar tussen al die vrolijke strookjes. Een mooie kerstkaart weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi model met de strookjes en een heel leuk plaatje van de Kerstman.
    Voor jou ook de allerbeste wensen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Marijke,
    Een geslaagde kerstmankaart werd het.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen