zondag 10 juli 2011

De eerste kerstkaart

Hier dan nog een kaartje en wat voor een. Mijn eerste kerstkaart dit jaar.
Ik heb me voorgenomen om mee te doen met de "Christmas Challenge" en als ik daar iedere week een kaartje voor maak, kom ik ook aan mijn aantal kerstkaartjes die ik nodig heb. Dus bij deze de eerste.
Een plaatje van Hanglar & Stanglar en ingekleurd met de copics. Een embossing achtergrond en het papier met de huisjes is mooi glanzend. Verder veel glitter en een christmaspost stempeltje erop. Ik vind hem leuk.
Hij doet dus mee aan de "Christmas Challenge".
En omdat bij "One Stitch at the time" ook alles mag laat ik hem ook maar mee doen.
Dus 2 challenges deze keer.
Bedankt voor het kijken en  laat gerust een berichtje achter, daar geniet ik altijd van.
Groetjes Marijke.

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kerstkaartje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart bedankt voor je deelname bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is deze leuk ! mooi gemaakt
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart en een goed idee om er nu al aan te beginnen want dat is altijd een drukke periode!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card, thanks for playing with us this week at OSAAT. Good luck with the draw.

    I have some yummy candy to Celebrate our "Pretty in Print" Contest.

    xoxo Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je mee gaat doen met onze challenges. Je hebt in ieder geval een hele leuke eerste kerstkaart gemaakt, Marijke. Hopelijk tot een volgende keer weer!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Christmas card, Thank you for sharing it with us at OSAT thhis week, Good luck, Nikki DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha schat, het ziet er weer geweldig uit hoor je eerste kerst kaart.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kom ik alweer bij jou uit. Maar o als ik al zei hij is geweldig. En bedakt voor het mee doen met OSAAT deze week.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute and adorable picture here, and so unnusal colors,,,,,,love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Wilma, prachtig kaartje zeg! Leuk dat je hebt meegedaan aan de challenge bij CCWS.
    Groetjes, Renata.

    BeantwoordenVerwijderen