vrijdag 8 juli 2011

Zomaar een bloemetje

Ik heb de smaak weer een beetje te pakken en ben druk bezig met drie kaarten tegelijk, maar die komen later in de week.
Deze kaart heb ik gemaakt van een stempeladrukje van Sara Kay.
Al een oudje, maar hij blijft leuk, zeker voor een zomer plaatje. Ik heb hem gemaakt naar een sketch van "Priscilla Styles" en daar doet hij ook mee met de challenge. Ik heb ingekleurd met de copics en de achtergrondpapiertjes in de hoek zijn met een jeans afdruk. vond dat wel leuk passen bij de kleuren rood,wit blauw. Verder wat glitter en steentjes en de strikjes met de eypats vond ik ook wel toepasselijk.
Ik vind hem goed en jullie?
Bedankt voor het kijken en tot ziens.




6 opmerkingen:

  1. hallo marijke
    een erg leuke kaart met mooie kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet image! Your denim DP is wonderful with it. Love your little heart embellishment with the rose! Thanks for joining us at Midnight Madness Sketch Challenge. See you again soon.
    ~Renee
    MMSC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marijke,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Super papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijven inderdaad beauty's die Sarah Kay stempels! Mooi gedaan en dat jeanspapier past perfect met de kleur van haar broekje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Marijke, erg leuke kleuren heb je gebruikt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute! Thank you for joining us at the Midnight Madness Sketch Challenge! I can't wait to see your next creation.
    Valerie M
    Priscillastyles Design Team

    BeantwoordenVerwijderen