vrijdag 29 juli 2011

Een envelopkaart van Kenny K.

Een envelopkaart voor de challenge van " Kenny K girls ", de challenge was om een envelopkaart te maken. Dat heb ik gedaan met een kaart voor mijn zoon. Hij is snel jarig en doet aan muziek. Het grappige is dat het stempeltje wel een foto lijkt van hemzelf, zo lijkt hij erop. De voorkant is beplakt met papier vol met muziek en rock en roll. Op de kaart zelf heb ik hetzelfde papier erachter gedaan. In de envelop zit papier van een soort landkaart van Amerika. Vond ik wel toepasselijk. Het stempeltje heb ik nog aangetipt met een soort lak zodat het muziekinstrument en de ogen een beetje naar voren komen.
Ik vind hem wel apart, jullie niet??
Groetjes en bedankt voor het bezoekje.
Marijke.

5 opmerkingen:

  1. proficiat met de verjaardag van je zoon
    leuk, geen gemakkelijke opdracht denk ik
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke en aparte kaart,gefeliciteerd met je zoon!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw super gaaf kaartje zeg! Wat zal je zoon hier blij mee zijn!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan Marijke! Je mag er fier op zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Marijke. Fab pocket card. Love the tonal blues of your papers. Thanks for joining us at KKKG.
    Tine :)

    BeantwoordenVerwijderen