zaterdag 30 juli 2011

Mijn eerste kaart bij Scrapper's Delight

Nou hier is dan mijn eerste kaart die gemaakt heb voor Scrapper's Delight. Het is een digistamp van het bloemenmeisje "Honey" en ik heb hem ingekleurd met de copics. De achtergrond heb ik gespoten met mijn airbrush apparaat. Verder afgewerkt met steentjes en lint en bloemen.De oogjes heb ik nog aangetipt met een3Dlak voor extra glans. Hopelijk vinden jullie hem leuk. Ik zou zo zeggen ga eens kijken bij de on line shop van Scrap Delight want daar zijn erg leuke digistamps te verkrijgen en heel veel aanbiedingen op dit moment.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.

6 opmerkingen:

  1. Je kaart is super mooi geworden Marijke! Lief afdrukje ook en gaaf zo die achtergrond met airbrush...
    Bedankt voor je lieve reactie en felicitaties op mijn blog!

    Lieve groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy marijke
    een mooie en vrolijke kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt. De digi is inderdaad erg leuk.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke digi en mooi ingekleurd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je DT, je hebt een erg mooie kaart gemaakt !
    Ik heb zowaar een kerstkaart op mijn blog gezet, kom je een kijkje nemen ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat met je dt !
    een blondine, daar waag ik me niet zo vaak aan... mooi resultaat
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen