zaterdag 23 juli 2011

Een leuke verrassing!!!

Ik wil jullie even een leuke verrassing vertellen!!!! Ik ben gevraagd om in het DTteam te komen van de site van Scrappers Delight. Dit is een site van fantasy digistamps en ik zal een paar keer per maand een kaart maken met de digistamps. Ik vind het helemaal geweldig,WOOOWW!!!
Ik weet nog niet wanneer ik ga beginnen maar ik vind het geweldig.
Blijf kijken en hou de digistamps in de gaten, ze zijn heel erg leuk.
Mijn weekeind kan niet meer stuk.
Groetjes Marijke.

3 opmerkingen:

  1. hoi marijke !!
    een dikke proficiat ! supers ! veel plezier
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD wat leuk voor je Marijke....ik blijf je volgen wat voor moois je allemaal laat zien daar.....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoy marijke
    nou dat is hartstikke tof dus wel gefeliciteerd en dat je er maar veel van mag genieten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen