zaterdag 24 juni 2023

Een bloemetje voor jou!

 


Vandaag een bloemetjeskaartje!
Ik heb de stans van de mooie margriet tweede hands kunnen kopen want deze wilde ik al een tijdje hebben.
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een roze papier en een wit papier waar ik allemaal bloemetjes met een sjabloontje heb gemaakt in diverse kleuren inkt.
Allemaal pastelkleuren ook, vind ik wel mooi erbij.


De bloemen op verschillende manieren erop geplakt en nog een paar kleine bloemetjes erbij gedaan.


Boven in de hoek nog een tekst met en bloemetje erachter.
Ik vind dit zo'n gezellig kaartje dat ik er gelijk diverse heb gemaakt!
Maar deze krijgen jullie een andere keer te zien! haha!

Wel dit is het weer. 
We zijn op de terugreis en al weer in noord Frankrijk. Wat vliegt de tijd!
Ik wens jullie een fijn weekeinde en groetjes vanuit een zonnig Frankrijk!
( dat hoop ik dan natuurlijk, want dit bericht staat al een poosje klaar!)
Bedankt voor jullie berichtje en groetjes 
Marijke.








6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke gekleurde achtergrond en de vrolijke bloemetjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de achtergrond zo te stempelen, het is een zomerse kaart met de grote margriet er op,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wat het weer betreft had je wel thuis kunnen blijven, maar het is in Frankrijk vast ook wel zonnig.
    Je kaart is dat in elk geval. Heel leuk met de bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke bloemige kaart.Een goede thuis reis.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig in deze kleuren !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen