donderdag 29 juni 2023

Week 26 bij 52 WTC met en uitdaging : Kerstboom op je kaart.

 


Week 26 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Deze week weer een uitdaging erbij want we zitten alweer op de laatste donderdag van de maand juni.
De uitdaging is deze keer gekozen door Bep en zij wil graag een kerstboom op je kaart zien.

Ik heb een heel mooie stempel van een versierde boom en deze heb ik er bij gepakt!
Gekleurd met de copics en dan is het ineens een heel drukke boom geworden!


Ik heb een groene glans cardstock gebruikt en daar een beige papier die ik geembosd heb!(wat een raar woord he)


Rondom de boom met embossingpoeder gestrooid en verwarmd. 
Bovenaan nog een groene strik en wat glitter sterren achter het plaatje.


Onderaan nog de tekst in tweeën. 
Een mooie kaart met een mooie boom toch? Doen jullie gezellig mee met de uitdaging. 
Moet niet te moeilijk zijn toch?
 
Vanaf volgende week ben ik weer paraat denk ik, ligt er een beetje aan wanneer we precies terug komen. Als het goed is vanavond!

Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.




9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met de mooie kleurrijke boom. Heel feestelijk met het glimmende papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kerstkaart en de boom heb je prachtig ingekleurd.
    Goede terugreis.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstboom op deze mooie kerstkaart, je hebt heel mooi ingekleurd. Oh, ik dacht dat jullie al thuis waren,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart met de kerstboom.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf die (drukke) boom !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart met mooi ingekleurde, feestelijke kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kertboom op je kaart, Marijke! Wat is ie mooi versierd en ingekleurd! Waarschijnlijk ben je dus inmiddels weer terug van je mooie reis.
    En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen