donderdag 22 juni 2023

Week 25 bij 52 WTC.



Week 25 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag een kaartje met de stans van Studio Light en een digi van Hanglar.

Ik ben begonnen met een zwart cardstock en heb een wit en een rood papier met Zweedse paardjes er bij gedaan. 
Dit vond ik wel moeilijk papier om iets mee te doen, maar het ziet er zo leuk uit in het boek dat je het niet kunt laten zitten.
Ik heb nog een strookje inpakpapier geplakt met Zweedse huisjes achter het plaatje om het een beetje meer Scandinavisch te maken!


Het plaatje is gekleurd met de copics.


De rode brievenbus met een mooie envelop er nog in.


En de voor- en achterklep met de tekst in het zwart met wit.


En de binnenkant ook nog wat stikkers opgedaan met een tekst en wat envelopjes.



Een mooi kaartje vind ik het geworden. 
Was even moeilijk maar vind het met zwart ook wel weer leuk.
Doe ik niet zo gauw, maar zo met rood en wit gaat het goed!
Ik ben eigenlijk niet zo van het zwart, nergens mee geen papier en geen kleding, geen meubels, niks zwart!

Wel dit is het weer, doen jullie nog steeds trouw mee? 
Er komt zeker iemand van het team bij jullie langs vandaag.
Ik groet jullie nog vanuit Frankrijk, maar het einde gaat er al aan komen hoor!
Jammer hoor!
Groetjes Marijke.








 

9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met het vrolijke rood. De zwarte basis geeft het extra pit. Blijf daar nog maar even genieten, de tijd gaat snel voorbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie frisse kerstkaart Marijke , genietse nog in Frankrijk
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartje met de leuke Hanglar digi en de vele details.
    Geniet nog maar lekker!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Marijke! Heel veel leuke details op je kaart.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Marijke....de ticketmal blijft toch leuk he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met de ticketmal en de leuke papiertjes, ik vind dat zwart er echt heel pittig bij, maar ja, ik hou van zwart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje is het! En veel kerstpost zo te zien. Geniet nog even in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen