maandag 12 juni 2023

Kaartje voor Ans!

 


Vandaag laat ik jullie het kaartje zien die ik voor Ans heb gemaakt.

Zij was gisteren jarig en ik hoop dat het kaartje op tijd is aangekomen, want dat heb ik even niet zelf in de hand ivm de vakantie.

Ik was nog in de ban van strookjes toen ik deze kaart heb gemaakt!

Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een grote roze achtergrond stikker.
Daarop de strookjes en een bloemenpapier  overdwars.
Het plaatje uitgestansd en daar nog een papier onder gedaan.


Omdat op het plaatje allemaal bloemen staan vond ik het leuk om een bloemenrand ervoor te maken.
Zo staat ze in het middelpunt van allemaal bloemen.
De vlindertjes vliegen er gelijk op af!



Nog een bloemetje met een tekst in de bovenhoek


En aan de binnenkant een tekst uitgestansd en aan de andere kant ook zo'n mooie achtergrond stikker.


Dit was het kaartje! Wat vinden jullie ervan? Een lekker zomers kaartje toch?
Ik hoop dat Ans hem ook leuk vind.

Ik lees het allemaal in Frankrijk op ons vakantieplekje.
Voor nu wens ik jullie een fijne maandag en rest van de week en bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes Marijke.






7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en leuke plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Leuk DP heb je gebruikt en het plaatje is echt te schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals dankjewel voor deze superleuke kaart met het vrolijke varkentje. Ik heb een berichtje geplaatst op IG, ik hoop dat je dat gelezen hebt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart Marijke, lekker vrolijk ook!
    Nog lekker genieten daar!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Marijke,
    Ans gaat blij zijn met zo'n bloemrijke post!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zeg! Heel mooi kaartje. Geniet lekker verder in Frankrijk!

    BeantwoordenVerwijderen