zaterdag 17 juni 2023

Van Harte!

 



Vandaag een ballonnenkaartje!
Een eenvoudig kaartje met alleen maar ballonnen.
Ik ben begonnen met een geel cardstock en daar een glitter blauw papier en daar op een papier waar ik de achtergrond zelf van heb gemaakt.
Wat wolkjes en blauwe lucht.


De ballonnen zijn allemaal stansjes en gemaakt van verschillende papier glanskarton.
De touwtjes zijn gestempeld en de tekst erbij ook.
Bovenaan Van Harte is gestansd.



Een heel eenvoudig kaartje maar wilde ik ook eens doen. 
Ik maak eigenlijk nooit zulke kaartjes en vind het ook wel moeilijk om er niets meer bij te doen.
Wel dit is het wel weer. Ik wens jullie een fijn weekeinde met lekker weer.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes vanuit Frankrijk.
Marijke.





5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke ballonnen het glans karton geeft een leuk effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem juist heel leuk !!!
    Niets meer erbij !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk gezicht al die verschillende ballonnen Marijke....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele feestelijke kaart met de glanzende ballonnen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen