zaterdag 1 juli 2023

Bloemen!



Vandaag nog een bloemenkaart.

Ik heb nog een paar bloemenkaartjes voor jullie, maar nu met drie bloemen op een kaartje.
Ik ben weer begonnen met witte cardstock en daarop een papier die ik bewerkt heb met inkt en sjablonen.
Ik blijf in de pasteltinten want die vind ik mooi bij witte bloemen.
Ik zal best wel een keertje bloemen maken met andere kleurtjes dan wordt het ook weer anders.



Hier boven een tekst met een stans in het groen.
De bloemen ook licht bewerkt met inkt.


En hierboven een tekst van een stempel.
Nog een paar dauwdruppels op de blaadjes voor het effect.


Hier nog even bij elkaar.
Er zullen best nog wel een paar bloemenkaartjes volgen want k vind het een leuke stans en je kunt er vele kanten mee op!
Maar voor nu was dit het weer. 
Ik wens jullie een fijn weekeinde.
Wij gaan de boel van de vakantie weg werken en de caravan leeg halen.
bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


 

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de kleurrijke achtergrond en de leuke bloem ik gebruik hem ook graag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij er zo enthousiast over bent, je maakte er een hele mooie kaart mee.
    Succes met het opruimen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige bloemenkaartjes Marijke…je hebt goed gekozen, ze zijn super!
    Groetjes
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie bloemenkaarten Marijke, mooi zoals je de achtergrond zelf gemaakt hebt. Ik vind ook die zachte kleurtjes goed gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat twee superleuke kaarten met de madeliefjes erg leuk zo met drie op de kaart. Ik heb toevallig vandaag ook kaarten met deze mal. Heel anders. Maar ook weer leuk. Succes met het opruimen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, welkom terug dan maar! Jullie hebben vast weer veel gezien. Je kaartjes zijn beide heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige bloemenkaarten. De achtergrond heel mooi gedaan! Ik heb een lichte voorkeur voor de eerste.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen