donderdag 20 juli 2023

Week 29 bij 52 WTC.

 



Week 29 met de kerstkaartjes bij 52 WTC

Vandaag een kaartje met een leuke sneeuwpop.
Dit is al een oud plaatje van internet, maar ik gebruik hem wel ieder jaar een keertje!

Ik ben begonnen met een grijze cardstock en daarop een donkergrijs papier. Daarop twee stukken grijs papier en het plaatje.


Het plaatje is gekleurd met de copics en erachter zit weer een zilveren hologrampapier.


Ook heb ik mijn wilgen eens uit de kast gepakt. Zijn nog steeds leuk! Past wel bij zo'n grijs landschap!
Verder heb ik allemaal sneeuwvlokjes geplakt op de gehele kaart.


Aan de binnenkant ook een toepasselijk papiertje met grijze bomen.



Verder zal daar later ook nog wel een tekst komen maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
Wel dit is het weer van mijn kant deze week!

Ik zie uit naar jullie kaartjes. In de loop van de dag zal ik even langs komen en anders een van de andere teamleden.
Ik wens jullie een fijne en mooie dag en bedankt voor jullie bezoekje,
Groetjes Marijke.







10 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Marijke! Die sneeuwpop is geinig! En met dat zilveren randje heeft het iets chiques.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaar met de mooie sneeuwpop Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het wintertafereeltje wat een geinige sneeuwpop heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig leuke kaart, schattig die sneeuwpop, en die knotwilgen vind ik echt heel GAAF!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige winterse kaart heb je gemaakt, erg leuk deze sneeuwpop.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterse kerstkaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige winterse kaart met de sneeuwpop, en wat een mooie wilgenstans heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is wel een hele gezellige sneeuwpop, ik snap dat je deze vaker gebruikt. Je kerstkaart is weer super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, Marijke! Prachtig papier en heel leuke sneeuwpop!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje Marijke en een heel mooi plaatje.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen