zaterdag 8 juli 2023

In de zomerzon!




Vandaag en kaartje voor de uitdaging op Facebook van de Knipvellen.
Daar vragen ze een strandkaartje met oranje.
Hier mijn kaartje.

Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een beige papier met schelpjes, die kan je niet meer zien maar het is wel een strand papiertje.
Dan de strandhuisjes, een paar keer uitgestanst in verschillende kleuren opgeplakt.
Nog een Dp met kleine cirkels.


Het plaatje met de twee kindertjes is al een heel oudje, maar ik vind hem wel leuk te gebruiken bij dit thema!
Achter het plaatje nog een oranje papier.


In de hoek een paar teenslippers, die staan zo lekker zomers!



Voor het plaatje nog een emmertje met schelpjes die ik twee heb geknipt en geplakt.


Nou dit is het weer. Mijn strandkaartje.
Ik bedank jullie voor je bezoekje en groetjes
Marijke.




 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het strand tafereeltje leuke details heb je gebruikt en een lief plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan Marijke en heel vrolijk in deze kleurtjes!
    Het plaatje is idd een schatje en past goed!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart heb je met dat lieve plaatje gemaakt Marijke. Heel leuk met die strandhuisjes op de achtergrond. Net of er een kade achter het strand loopt waar die kindjes zitten te spelen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met dit lieve plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een schattig kaartje met die huisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk, die zomerse toevoegingen en het plaatje is ook heel leuk.
    Perfect voor deze dagen, wat een hitte.

    BeantwoordenVerwijderen