woensdag 26 juli 2023

KKT mintgroen met wit!

 


Vandaag alweer de laatste woensdag van de maand dus weer een kleurenuitdaging bij Martina.

Vorige maand kwam de kleur wit aan de beurt en deze maand komt daar weer een nieuwe kleur bij. 
Dat is mintgroen geworden.
Een mooie combinatie vind ik dit. Lekker fris.

Ik heb er een kleiner kaartje van gemaakt dan gewoon, deze is 12x12. 
Er zat een lelijk randje aan de kaart dus dat moest eraf.
Ik ben begonnen met een mintgroene cardstock en daarop een zilver sneeuwpapier en daarop diverse groen met witte papiertjes.
De stans aan de zijkant was een nieuwe, dus maar gelijk gebruikt.



Het bijtje is een plaatje dat ik iets verhoogd heb opgeplakt.



Nog een knuffel in de bovenhoek en klaar is mijn kaartje.

Ik heb nog een kaartje gemaakt voor deze kleuren uitdaging.
Daarmee ben ik begonnen met een witte cardstock en deze keer een zilver hologram papier onder het groene dp gedaan.
Diverse groene papiertjes en een bomenrij boven aan.


Het plaatje met de mooie zwaan op een witte stans.


Ik heb er nog geen tekst opgedaan want dan kan ik hem gebruiken voor iets wat op mijn pad komt.

Twee mooie kaartjes weer vind ik met deze mooie kleuren combinatie.
Bij Martina zien jullie nog meer voorbeelden met deze kleuren. 
Altijd leuk om even een kijkje te nemen.
Ik ga zeker even kijken bij de deelnemers.
Ik bedank jullie voor je bezoekje en commentaar.
Groetjes Marijke





17 opmerkingen:

  1. Twee mooie, gezellige kaartjes in het gevraagde wit/mint!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooooi, vooral die zwaan kaart.
    Bij het bijtje heb je meer toegevoegd, bij de zwaan juist wat minder, dat is precies goed in mijn ogen.
    Goed idee om de zwaan nog even geen tekst te geven, die kan je voor zowel sterkte, als ook zomaar of verjaardag gebruiken vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt inderdaad 2 MOOIE kaartjes gemaakt Marijke en dat in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Het kaartje met de zwaan vind ik persoonlijk het MOOIST.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje met de bij, de zwaan kaart is hel sereen mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met de leuke kleurencombinatie en de leuke plaatjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kaartjes zijn fit, decentste met het leuke plaatje en de 2e vond ik het mooist met de zwanen en mooie dingen erbij. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee heel mooie kaartjes, Marijke! Die met de zwaan vind ik het mooist bij het KKT passen! Dat bijtje is schattig.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie en schattige kaartjes!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn twee mooie kaarten Marijke!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt zelfs twee mooie kaartjes gemaakt in de KKT kleuren Marijke....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Marijke,
    Twee fijne kaarten werden het.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei je kaartjes zijn prachtig geworden Marijke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. met de kleuren kan je heel veel kanten op, jij hebt weer twee prachtige kaarten gemaakt Marijke. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. twee prachtige kaartjes Marijke, maar of ik een knuffel van een bij wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 mooie kaartjes met de KKT-kleuren Marijke!
    De zwaan vind ik het mooiste,
    en net als Marfien mag ik niet denken aan een knuffel van een bijtje ;-)
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Marijke, dat zijn zeker twee mooie kaartjes! Ik vind de tweede het allermooist! Wat een schitterend plaatje met de zwaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee hele mooie kaartjes en heel leuke plaatjes heb je hiervoor gebruikt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen