donderdag 6 juli 2023

Week 27 bij 52 WTC met een reminder: kerstboom op je kaart.



Week 27 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Vandaag nog een reminder van de uitdaging van vorige week. 
Bep wil graag een kerstboom op je kaart zien! Jullie kunnen vandaag nog meedoen 
tot vanavond 24 uur.

Ik heb nog een kaartje gemaakt met de stans van de Action.
Ik vind dit een leuke boom en heb er allemaal zilveren ballen en versiersels in gedaan!
Ik ben begonnen met een witte cardstock en daarop een rood en wit papier. Het rode randje is nog net te zien.
Aan de zijkant een groen dp met ook een rood papier eronder.



De boom met al zijn ballen en lichtjes.


Bovenaan een mooi randje van mat zilver en een mooie rode poinsettia  met wat takjes.


Eronder de tekst die ik in tweeën heb geknipt. Ook daar een rood randje onder.


Wel hier mijn kerstkaartje in juli met een kerstboom! 
Ik vind hem geslaagd. 

Al de kaarten gedurende mijn vakantie heb ik gemaakt voor onze vakantie en zijn allemaal ingeprogrammeerd geweest.

Vanaf nu gaan we weer even gewoon een kerstkaartje maken, haha!
Was een hele klus en nu weer voorbereiden voor de vakantie in het najaar. Maar dat komt later wel! 

We hebben een heerlijke vakantie gehad met veel warmte net als hier bij jullie. 
Ik kan daar niet zo goed tegen maar we deden dan ook niet veel, daar was het dan weer vakantie voor! haha!
Nu weer even wennen aan de gewone gang van zaken hier in huis en het dagelijkse ritme weer oppakken. Ik kom zeker weer bij jullie kijken vandaag,

Ik wens jullie een fijne dag en gaan jullie op vakantie dan wens ik jullie veel plezier!
Bedankt voor jullie bezoekje, 
 groetjes Marijke.






 

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de mooi versierde kerstboom
    gezellig dat je er weer bent en hebt genoten van je vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
    Je kaart is erg mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met versierde kerstboom Marijke kerst in zicht ;) Lekker bijkomen thuis na jullie fijne vakantie !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mooie, versierde kerstboom speelt de hoofdrol op deze keileuke kerstkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk die boom !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kerstkaart met een gezellige boom.
    Fijn dat je een geweldige vakantie hebt gehad.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat jullie zo genoten hebben Marijke en ik zag natuurlijk wel het een en ander op Facebook voorbij komen en het zag er allemaal mooi uit. Je kerstboom is mooi gedecoreerd en echt de blikvanger op je leuke kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jouw (lange) vakantie zit er ook op! Veel mooie foto's zien voorbijkomen op FB. Frankrijk is ook een prachtig land hé.
    Toffe kerstboomkaart, mooi versierde boom, mooie poinsettia, helemaal top!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart, Marijke! Mooi papier heeft de Action toch vaak.
    En zelfs lange vakanties blijken te eindigen, fijn dat je zo genoten hebt, ondanks de warmte.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen