zaterdag 18 november 2023

Een kaartje voor Ruben!



Ik heb nog zo'n vrolijk kaartje voor jullie met de vrolijke hondjes!
Deze kaart is voor mijn buurjongen die 17 wordt.
Hij is gek op honden en sinds kort hebben ze zelf ook een pup!

Ik heb de vrolijke plaatjes van een vel genomen en een beetje hondjes gekozen die toch wel een mannetjeshondjes lijken. Zien jullie dat?
De vorige hondjes voor mijn kleindochter waren meer vrouwtjes. 
Misschien is dit niet zo hoor maar dat vind ik!

Dus een groen kaartje met groene cardstock, hierop een groen hologram papier en daarop een groen gestippeld DP.


De plaatjes geplakt op een groen hologram papier zodat het wel lekker opvalt!


De tekst ook van groen glans karton.


Aan de binnenkant ook nog en groene stippel en een stukje papier om iets van geld tussen te doen.
Ik vind dit ook weer een leuk kaartje geworden, dus ik ben tevreden.
Ik weet zeker dat Ruben dat ook vind!

Het is toch al moeilijk voor zo'n puber een kaartje te maken. 
Volgende maand moet ik er nog eentje maken voor de kleinzoon van mijn mans kant, die wordt 18. 
Ook moeilijk, maar dat gaat wel lukken hoor!
Ik bedank jullie weer voor je bezoekje en wens jullie een fijn weekeinde.

Groetjes Marijke.






 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke hondjes en het leuke stipjes papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart met die hondjes, feestelijk met het holografische kader.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan voor de jarige!
    Het glimmertje maakt het feestelijk!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wàt en leuke plaatjes.
    Daarmee is je kaart zo af, want niet teveel erbij (helemaal niet voor een jongen) en het blijft een leuke kaart.
    Dat glanspapier maakte het extra feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is inderdaad een VROLIJK en tevens GEINIG kaartje voor Ruben. Die GEINIGE hondenplaatjes doen het GOED op dit kaartje en vallen zeker op.
    Liefs, Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uw bericht is een baken van genialiteit! Inzichtelijk, goed gemaakt en zeer boeiend. Bedankt dat u uw visie met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen