woensdag 29 november 2023

KKT met roestbruin en crème!

 



                                Vandaag is het weer de laatste woensdag van de maand november dus 
weer een KKT bij Martina. 
De kleuren zijn deze maand roestbruin met crème.  
 
Ik heb er gelijk een verhuiskaartje voor Ans van gemaakt.
                        Zij is deze maand verhuist dus dat kwam goed uit. 
 
Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een roestbruine hologramkarton en daarop een papier dat ik zelf heb bewerkt met diverse kleuren roest/bruin. 
Als laatste heb ik er een beetje goud aan toegevoegd.
Het geeft wel een mooi effect in het echt vind ik en een beetje donkere wolken idee!


Verder heb ik een rijtje huizen uitgestansd en deze ook bewerkt met wat inkt.
Een label met sleutels erop en natuurlijk de tekst.
Ik vind het een geslaagd kaartje zowel voor de KKT als voor een verhuiskaartje!
Hoe is het jullie vergaan. Vonden jullie het een moeilijke combinatie?
Ik wel een beetje. Ik kon ook niet echt roestbruin papier meer vinden!
Ik kom zeker even langs bij iedereen om jullie kaartje te bekijken.

Morgen weer een uitdaging bij 52 WTC met de kerstkaartjes!

Voor nu zeg ik bedankt voor je bezoekje en groetjes
Marijke.








                      
 

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in deze tinten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee Marijke....het is een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart met leuke kleurencombinatie.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje is dit en je kleurencombi is top!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi verhuiskaartje, prachtige achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel toffe verhuiskaart in de KKT-kleuren Marijke!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi verhuiskaartje voor het KKT van deze maand!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke verhuiskaart, zeker die rij huisjes erbij vind ik zo leuk. Ik vond het niet echt moeilijk, ik had het ook zelf bedacht hè. Maar soms maak je het jezelf wel heel moeilijk groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk om hier een verhuiskaartje mee te maken, geslaagd kaartje, mooi
    bedankt voor je deelname deze maand,
    grtjs,Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dagje later maar nu alsnog een KKT rondje.
    Wat een mooi verhuiskaartje!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad heel geslaagd en orgineel want niemand heeft dit thema. Leuk de rij huizen. Ik ben laat met reageren maar het is de eerste dag die ik niet doorbreng in mijn bed of de zetel. Langzaam knap ik weer wat op. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen