zaterdag 4 november 2023

Follow your dreams!



Vandaag laat ik jullie een oud kaartje zien maar die vind ik nog wel een tweede keer waard.
Ik ben bezig geweest met inkt en stempels.
Ben begonnen met een blauwe cardstock en daarop het papier wat bewerkt is met inkt.



De stempels zijn allemaal van de action. Ik heb de vleugels bewerkt met een glitter lijm.


De teksten zaten er ook bij.



Nog een kleine libelle er boven op gedaan.
Ik vind het een leuk kaartje met mooie kleurtjes, wat jullie!
Wel dit was het weer. Vandaag moeten we een coronaprik halen EN een griepprik.
Ik weet niet hoe dat gaat en hoe we ons voelen morgen!
Maar het kon niet anders en het kan zeggen ze! 
Ik wens jullie een fijn weekeinde toe en hopelijk een beetje droog en goed weer!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes Marijke.







 

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje wat leuk de gekleurde vakjes en de schattige stempeltjes
    succes met je vaccinaties
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met die gekleurde vakken !!!!
    Succes met de prikken !!!!!
    Ik heb ze al !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in deze kleuren! De glitters geven net iets extra's.Sterkte met de prikken. Fijn weekend verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit je kaart. Lekker vrolijk. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk met deze kleuren. In zag deze stempels nog niet bij de Action. Ik hoop dat je niet te veel last hebt van de prikjes. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen