donderdag 23 november 2023

Week 47 bij 52 WTC.

 


Week 47 met de kerstkaartjes bij 52 WTC. 

Ik heb vandaag een vrolijk kaartje met en rendier digi die ik heb ingekleurd.
Doe dat tegenwoordig niet zoveel meer, want ik kan niet echt goed papier vinden om te kleuren!
Maar af en toe vind ik toch wel weer leuk om te doen. 
En dit plaatje vind ik ook zo leuk dus wil ik nog wel een keertje gebruiken.

Dus begonnen met een groene cardstock en daarop een bruin Dp dat al zo oud is dat ik niet meet weet van wanneer!
Een paar cirkels onder het plaatje van groen Dp.


Het plaatje. Ik heb nog diverse dingetjes aangetipt met een glansstift voor het effect.


Een lichtstreng erboven en een tekst eronder waarvan de letters allemaal apart zijn uitgestansd.
Nog een klein boompje ernaast.


Zo in het echt een vrolijk kaartje met al dat groen. Ik ben tevreden dus!
Ben benieuwd hoe het jullie vergaat. Ik kom niet langs vandaag, sorry! 
We zitten nog lekker in Duitsland voor een korte vakantie!
Ik wens jullie een fijne dag toe en veel succes met de kerstkaartjes.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.




9 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart. Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de gave stempel, leuk de lampjes in zijn gewei
    fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel vrolijk kaartje met dat leuke rendier, Marijke! En mooi gekleurd!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke digi en mooi ingekleurd.
    Daar heb je een toffe kerstkaart mee gemaakt.
    Papier om op te kleuren is toch niet zo moeilijk te vinden?
    Ik kleur op vanalles, als het maar glad is. Ook correspondentiekaartjes lenen zich daar goed voor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuke grappige digi op de kaart. De kaart is erg leuk zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met het grappige rendier Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijke kerstkaart in dat frisse groen en met dat leuke afdrukje Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig rendier op je vrolijke kaart!
    Veel plezier nog, groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen