donderdag 16 november 2023

Week 46 bij 52 WTC.

 

Week 46 met de kerstkaartjes bij 52 WTC.

Vandaag ook maar een dieptekaart gemaakt van een vel papier dat ik nog had.


Het is een simpele kaart vind ik. Er valt weinig over te vertellen.
Ik heb de randjes drie keer uitgestansd.
Bovenaan nog een takje met een rode strik.
De tekst is een stempel.


Dit was het weer voor vandaag.

Veel succes. Nog een paar weekjes en dan kunnen de kaartjes weer de deur uit!

Ik ben wel klaar met mijn aantal kaartjes. Heb er veel in het voren gemaakt dus jullie krijgen nog wel nieuwe kaartjes te zien, maar ik ga even andere dingen doen!
Veel succes en bedankt voor jullie bezoekje.

We gaan morgen een weekje weg, dus ik hoop dat ik nog even langs kan komen vandaag!
Groetjes Marijke.




7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de vierkante layout mal en het mooie dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een prachtige dieptekaart met dit mooie papier. Het takje groen met strik geeft het net iets extra's.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marijke !!!!
    Fijne week !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje en lekker vrolijk!
    Fijne vakantie, geniet ervan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige dieptekaart heb je gemaakt.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie afbeelding heb je gebruikt voor deze dieptekaart Marijke. Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie afbeelding op je kaart, Marijke!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen