woensdag 31 maart 2021

KKT met witgrijs en felrood!

 


Het is weer de laatste woensdag van de maand maart dus we hebben weer een KKT bij Martina.
Er is een nieuwe kleur bijgekomen bij het grijs/wit en dat is de kleur felrood. 
Ik ben gek op die kleur dus dat gaat wel lukken.

Ook deze digi is een van de gewonnen digi's bij imaginthatdigi 
Ik wilde al zolang een digi van lama's en nu heb ik er eindelijk eentje!
En zeker leuk met de kleur rood!


Ik ben begonnen met een witte cardstock en hierop een wit/grijs dp. Daarop een rood handgemaakt papier, dus een beetje dik.
Nog een strook van lichtgrijs en het geblokte lintje. 


De digi heb ik gekleurd met de copics en de neusjes heb ik glanzend gemaakt met pearldrops transparant.


Nog een bloem gemaakt in de kleuren van het KKT.
De tekst zit ook bij de digi's en die heb ik ook maar uitgeprint.

En klaar is de kaart. Ik vind hem leuk! Wat jullie?
Ga ook even bij de andere deelnemers kijken via de site van Martina. er zijn heel veel leuke dingen gemaakt!
Voor nu zeg ik een fijne dag en bedankt voor jullie bezoekje,
ik kom zeker ook even bij iedereen kijken.
Groetjes Marijke.




32 opmerkingen:

  1. Hij is zeker schattig wat zijn het leuke lama`s Marijke, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lama's zijn duidelijk verliefd. Cute! Het werd een leuk kaart! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Wat zijn de lama's leuk! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met die schattige lama's!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje. Die lama’s zijn zo schattig.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel leuk Marijke. En wat een lieve digi van de lama's.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje in de gevraagde kleurtjes, toffe digi van de lama's!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een gave digi, wat een schatjes zijn die lama's. Je hebt er een heel leuke KKT kaart mee gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve lama's, Marijke! En zo mooi gekleurd! Heel leuke kaart in de KKT kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke lamakaart heb je gemaakt, Marijke!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je hebt een heel leuke digi uitgekozen, tof kaartje voor het KKT!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een GEINIG kaartje is dit Marijke. Ik moest meteen lachen toen ik dit kaartje zag, want als wij gaan wandelen komen we vaak langs lama's.....maar kussen zie ik ze elkaar niet.....hihihi.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappig lama-kaartje in KKT kleurtjes Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke Marijke !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Marijke!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schattig die lama's. Heel mooi kaartje in de KKT kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahahaha, wat een grappige kaart heb je gemaakt ! mooi gedaan !
    blij met je deelname deze maand !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Absolutely adorable❣❣🥰🥰 love your card so much, and your coloring is fantastic! THANK YOU for sharing in my customer gallery Marijke 🦙

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super schattig kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke digi! Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super schattig kaartje Marijke met de verliefde lama's!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat zijn ze schatjes, die leuke lama's.
    Mooi resultaat.
    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Fijne avond nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schattig dit alpaca-duo ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die is cute. Ik hou er wel van
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig is dit kaartje in deze KKT kleurtjes Marijke...zoooo schattig die lama's erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zooo mooi en lief !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lieve kaart met die leuke lama's.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze past mooi bij de liefdeskaartjes van mij! Wat leuk... Die lama's zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk, jou kaart! Vrolijk, mooi gekleurd en prachtige bloem. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een superleuke digi! Je kaart is prachtig geworden. Het geruite lintje maakt het voor echt af.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hey Marijke,

    Wat een super leuke lamakaart maakte je voor het KKT! Helemaal geslaagd in zijn opdracht! Ben fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen