vrijdag 12 maart 2021

Paris, Oh lala!!

 



Vandaag heb ik een kaartje voor jullie voor meerdere uitdagingen. Ik wilde ze eens combineren.
Het is voor de uitdaging van KIC met een sketch.


En voor de uitdaging van Carlin's Kaartenparadijs met een land en een bijzonderheid daaruit.
Nou ik heb natuurlijk voor Frankrijk gekozen en daar had ik een plaatje van Eifeltoren dus dat ging allemaal goed.
Alleen ik had een leuk dp met veel roze maar ook met typisch Franse dingen zoals stokbrood, wijn en de Eifeltoren. Jullie kunnen dat ook zien aan de binnenkant.



Ik ben begonnen met een crème cardstock en daarop een roze dp. Dan het Franse dp en een strook blauw/wit/rood van de vlag van Frankrijk. Alleen de papiertjes onder de teksten heb ik per ongeluk omgedraaid, zo'n gewoonte om alles rood-wit-blauw te doen.


Het plaatje met de Eifeltoren.


De tekst met de vlag eronder! En ook een bloem nog zelf gemaakt.


Hier nog een stukje van het dp aan de binnenkant, waar goed de Franse dingetjes op te zien zijn. 
Ik vond dit zulk leuk papier om eens te gebruiken want het ligt al jaren in mijn kast!
Nou dat was het wel weer. Ik bedank jullie voor je bezoekje en wens jullie een fijn weekeinde toe.
Groetjes Marijke.

Deze kaart doet mee doet de volgende uitdagingen:

KIC met een sketch
Carlin's kaartenparadijs met een land en bijzonderheid uit dat land.







14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Marijke, heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je wel begrijpen Marijke, waarom jij Frankrijk gekozen hebt. Ik heb al zoveel mooie foto's van jullie daar gezien.
    Een heel leuk scrappapiertjes zit er in je Franse kaart.
    Ook heel leuk om de Eiffeltoren er in te gebruiken.
    Wat heb je dit supermooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die combinatie van DP, plaatje en teksten om er een typisch 'Frans ' kaartje van te maken.
    Het ziet er prachtig uit !
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart in Franse stijl met de Eiffeltoren en wat heb je leuk papier gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Franse kaart.
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/
    Gastdesigner KIC (Elena)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, leuk met al die Franse accenten. Het is trouwens een mooie afbeelding van de Eiffeltoren met de bloesem.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk heb je dit gedaan, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige uitwerking van de sketch. Een super kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart. Mooie schetsuitwerking in de Franse stijl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie uitwerking van de Sketch Marijke.
    Veel liefs Bianca
    XX
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen